wtorek, 15 listopada 2022

Wrzesień 2022 oczami MotorOLI, czyli... najlepsze spaghetti, zjadacz gąbek, Dzień Chłopaka, przepiękne świece i początek ataku alergii (32 zdjęcia!!!) - CZĘŚĆ 2

Dzień doberek we wtorek! ✋👀😀😁😃😘😘😘


Dzisiaj "jedziemy" z drugą częścią zbiorczego postu z września. Lecimy! 😁😁😁




Taki obiad zrobiłam dla mnie i dla mojej mamy. Frytki karbowane (zresztą jak widać 😁), ogórki małosolne domowej roboty i panierowane piersi z kurczaka. Smak? Rewelacja! Ja lubię dobrze zjeść czego nigdy nie ukrywałam, ale tego dania do końca nie zmieściłam. Zjadłam na dwa razy. Jest to obiad bardzo sycący, no i wiadomo kaloryczny. Niemniej jeśli jesteście bardzo głodni i pracujecie fizycznie, to będzie to doskonały wybór. 



Różyczki są zawsze dobrym wyborem na kwiatki dla kobiety 🌹🌹🌹. 



Gdy tylko zostawi się otwartą szafę to Dionizy rozpędza się i wskakuje do niej. Wasze koty też tak robią?



Powiem Wam, że nigdy nie przepadałam za makaronami i kluskami. Ale od tego roku zakochałam się w makaronach z pesto. Mój brat pewnego razu przygotował i jak skosztowałam to się rozpłynęłam z tej pyszności. No i tak to się zaczęła moja przygoda z eksperymentowaniem z makaronami. Tutaj widzicie spaghetti, pesto i ser Grana Padano w wiórkach. Wszystkie trzy produkty zakupiłam w Biedronce. 



Liebfraumilch 💙 to moje ulubione winko. Butelka jest przepiękna! 



I tak wyszło moje spaghetti z pesto. Powiem Wam, że smak cudowny, makaron idealnie ugotowany - postarałam się 😋 i po prostu palce lizać. Jeśli nie lubicie makaronów to spróbujcie dodać do nich pesto. Uwierzcie mi, że zaczniecie być uzależnieni od kluseczek 😁. Sophia Loren zawsze powtarzała, że woli najeść się do syta makaronu niż nosić rozmiar zero. A była to jedna z najbardziej seksownych kobiet. 



Powiem Wam, że na paznokciach u stóp zielony niezbyt mi się podoba. A co panowie amatorzy damskich stópek myślą na ten temat?



Opróżniłam całe winko 😅.



Wygląda jak lampa naftowa, a nie ma z naftą nic wspólnego. Ta lampka dostępna jest także w kolorze białym.



Mój seledynowooki król! 



Jakie wiaty są Waszymi ulubionymi?



Jeśli zastanawiacie się nad tym gdzie zamówić najlepszą pizzę z dowozem do domu to od razu mówię - CAPRISSA. 



Dionizy lubi spać na mnie 😃. Poza tym jest miłośnikiem ciepła, futerek i pluszaków. 



Pewnie zastanawiacie się dlaczego moja gąbka leży na mnie. Otóż... Dionizy zjada gąbki.



Całe życie wokół paczek.



Tę paczkę musiałam wysłać gdzieś daleko, ponieważ mój brat sprzedał kilka tomów słownika języka polskiego. 



Taką poduchę kupiłam sobie w Pepco. Już chyba nie można ich kupić, ale szukajcie, bo może jeszcze je dorwiecie. Dostępne były także w kolorze białym. Moja jest w baby pink. Cena to 15 albo 30 złotych - już nie pamiętam.



To właśnie z gąbeczkami robi Dyziu. Nawet nie pytajcie ile moich gąbek mi "zjadł" ten czworonóżek. 



Już dawno nie miałam tak dobrego ciśnienia. 



Tak ubrałam się na Dzień Chłopaka. W torebce mam prezent dla Adama. 



Zastanawiałam się dlaczego był taki smutny... no ale w końcu się dowiedziałam, że był zasmucony moimi poczynaniami. Na szczęście wszystko się wyjaśniło i jego serduszko pełne jest wybaczenia. 



To piwo było w porządku, choć nie jestem miłośniczką piw także za wiele Wam nie powiem. Za to papierosek elektroniczny Geek Bar o smaku zielonego mango był dobry, choć smakowo nic odkrywczego. Niemniej polecam Wam markę Geek Bar, ponieważ robi bardzo porządne papierosy elektroniczne. Dodatkowo pięknie wyglądają i mają śliczne światełko. 



Frankfurterki na gorąco z kechupem. 
Mimo, że nie jestem miłośniczką kiełbas jeśli chodzi o mięso to uwielbiam te kiełbaski, które wywodzą się z Niemiec. Ich produkcja rozpoczęła się we Frankfurcie. Połączenie ich z kechupem jest po prostu pyszne. Smacznego!



A tu kolejny papieros od Geek Bar. Ten był moim najpiękniejszym papierosem elektronicznym.



Smak jest taki jaki widzicie. Nieziemski w ustach 😈😅😆. 



We wrześniu rozpoczęła mi się alergia od łokci. Myślałam, że się zadrapię, bo swędziało okrutnie. Szczerze mówiąc nie wiem po czym dostałam takie uczulenie, ale myślę, że winowajcą mogła być woda z ogórków. 



Pamiętacie jak wspominałam Wam o połączeniu fioletu z czerwienią? Proszę bardzo! 💖💜



Znajdź kota i napisz w komentarzu co według Ciebie robi.



Będąc w Pepco odkryłam takie cudowne świece. No czyż one nie wyglądają pięknie? Szczególnie ta w zielonym szkiełku bardzo mi się spodobała. 



Po prostu do wyboru do koloru. Ahaaaa i w ogóle są to pachnące świece. Każdy kolor pachnie inaczej.



Złota była przepiękna!

Koszt takiej świecy to jedynie 20 złotych.



Później poszłam do Carrefoura, który jest moim ulubionym sklepem. Mam słabość do kubków, ale już nic więcej nie kupuję, bo mam tego wszystkiego tyle, że nie mam gdzie tego chować. Chyba czas zacząć tłuc 😅😅😅.








I tak dobrnęliśmy do końca drugiej części zbiorczego postu z września. 
Coś Wam się spodobało?


Co jak co, ale ugotujcie sobie frankfurterki i rozkoszujcie się ich smakiem razem z kechupem pikantnym. Palce lizać.




Spokojnego popołudnia Misiaki 🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻!

Buziaczki 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

















 














































4 komentarze:

  1. Panowie amatorzy damskich stópek całowaliby i lizali to cudeńko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha no cóż... Pozostaje mi tylko podziękować za te komplementy 😆😁😁😁.


      A, której zdjęcie z tego postu jakoś, do czegoś Cię zainspirowało?



      Pozdrowienia z mroźnej Łodzi 🤠😇😇😇

      Usuń
    2. :)

      Prowokacyjne pytanie! Czy pytasz o to, czy przy ktorymś było mi cieplej i przyjemniej?
      Tak, tak było.
      :)

      Usuń
    3. Oj to wcale nie było prowokacyjne pytanie, no way! 😮😇🤠🙈🙈🙈

      Usuń