środa, 30 listopada 2022

Rihanna Reb`l Fleur spray do ciała dla kobiet

Dwa miesiące temu zakupiłam na Notino bardzo popularną mgiełkę Rihanny do ciała. Szczerze Wam powiem, że z tą barbadoską piosenkarką za wiele mnie nie łączy. Noooo, oprócz wzrostu 💪😎. 

Wiem, że miliony osób kochają Rihannę i jej twórczość, ale dla mnie jest totalnie obojętną postacią. No ok, skłamałabym, że nie lubię kilku jej piosenek, ale to naprawdę na palcach jednej dłoni można wymienić te utwory, które kocham. Pewnie będziecie ciekawi, które lubię, więc poniżej napiszę Wam, które są moimi ulubionymi. A są to:


- LOVE ON THE BRAIN

- WILD THOUGHTS

- LOVE THE WAY YOU LIE

- CAN`T REMEMBER TO FORGET YOU


A jakie są Wasze ulubione piosenki Rihanny? Słuchacie, czy to nie Wasza bajka/estetyka?





A teraz wróćmy do tematu dzisiejszego postu jakim jest recenzja mgiełki do ciała dla kobiet marki Rihanna. Mgiełką, którą będę opiniować jest REB`L FLEUR.





Tak prezentuje się ta zapachowa delikwentka 😊😊😊. Myślę, że jest bardzo w stylu Rihanny, ponieważ ta artystka lubi złoto i jak się błyszczy, więc jak najbardziej to produkt w jej stylu. Mnie również ten spray się wizualnie podoba. Poza tym jest porządnie wykonany, więc to też na duży plus. 

Pojemność to aż 236 ml (!!!).

Cena tej mgiełki to ok. 60 zł. Można kupić w cenie promocyjnej tak jak ja to zrobiłam. Zapłaciłam ok. 30 złotówek, więc myślę, że cena jak najbardziej dobra. 




Kompozycja zapachu: śliwka, porzeczka, brzoskwinia, hibiskus, woda kokosowa, tuberoza, bursztyn, piżmo, paczula, wanilia, kokos. 




Jak widzicie kompozycja jest mocna, konkretna i bardzo owocowa. Jest to zdecydowanie ciężki zapach, który idealnie spełni swoje zadanie porą wieczorową. Na dzień według mnie nie pasuje. 

Mój nos wyczuwa hibiskusa (i to naprawdę w dużej ilości!), wodę kokosową, mnóstwo piżma i tuberozę. Jak wiecie kocham zapachy śliwkowo-porzeczkowe, ale nooooo sorry, ale nie wyczuwam tych dwóch owoców w tej kompozycji. No nie wyczuwam, a szkoda. Wielka szkoda! 😕 

Zapach jest ciężki, wieczorowy i niestety kompletnie nie w moim guście. Zostałam oszukana przez tę kompozycję. No niestety. Niemniej wiem, że dziewczyny szaleją za tą mgiełką perfumeryjną i kupują ten produkt w ilości hurtowej. Ja natomiast nie widzę nic w niej ładnego. Dla wielu osób będzie to bardzo kontrowersyjna opinia, ale niestety dla mnie REB`L FLEUR śmierdzi!!! Sorry not sorry 😎. 


Kolejnym minusem (choć dla mnie plusem 😂) jest to, że mgiełka nie trzyma się na ciele dłużej niż 30 minut. Nie ma co się oszukiwać, ale nie jest to bardzo tania mgiełka w stałej cenie. Nie, nie, nie! Jedno wielkie NIE! Śmierdzi i tyle. Serio, nie wiem co ludzie w niej widzą, ale dla mnie to smród nad smrodem. Zużyłam 1/3 buteleczki i to zdecydowanie za dużo jak na moje siły i mojego nosa 😆. Przepraszam nosie za to cierpienie, którego dostarczyłam Ci wraz z tą mgiełką! 






Podsumowując nie polecam tej mgiełki Rihanny, ponieważ jest to bardzo ciężki zapach, który śmierdzi. Dziękuję i wychodzę... przewietrzyć teraz mój pokój. Jedynie ładnie będzie prezentowała się w mojej perfumowej kolekcji, która jest już coraz większa i większa. Ale tak to nic poza tym. A szkoda, bo liczyłam na naprawdę ciekawy i seksowny zapach. Adamowi chyba też się ten zapach nie podobał, bo go nie pochwalił, a czuł go na mnie z dobre 3-4 razy. No cóż... . Nie dziwię się mu. Poza tym możecie mu współczuć, bo jest alergikiem, a ja pachnę na kilometr 😅😅😅😆😆😆. 



Rihanno, nigdy nie będziemy ze sobą blisko. Never! 



Trzymajcie się! 


Dobranoc 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz