niedziela, 13 listopada 2022

Remont pokoju dobrze zrobił mojej głowie :)

Powiem Wam, że remontowanie pomieszczeń naprawdę dobrze robi naszej psychice, ponieważ czujemy oczyszczenie, spokój i pewien rodzaj harmonii. Już kiedyś polecałam Wam jedną z moich prawd - CZUJESZ BURDEL W GŁOWIE TO POSPRZĄTAJ SOBIE ŚWIAT. I serio! To działa! 





Niby to tylko remont jednego pokoju w moim mieszkaniu, ale jednak robi robotę 😀😀😀. Ten pokój był strasznie zaniedbany i był istną rupieciarnią, ale wiecie jak to jest ze starszymi ludźmi. Wszystko chomikują, trzymają latami i wszystko im się przyda. Z drugiej strony mam 29 lat i jestem zawodowym chomikiem 😅😆😀😁😂. Mam tak po mojej babci, że lubię mieć wszystkiego dużo, lubię mieć zapasy, przedmioty na czarną godzinę i w ogóle lubię mieć. Jak mam to czuję bezpieczeństwo i spokój. Poza tym jak wiecie jestem osobą, która kolekcjonuje na przykład perfumy, ubrania oraz biżuterię. Sprawia mi to przyjemność, a że perfumy to rodzaj mojego hobby, więc mam kilkadziesiąt flakonów i nie zamierzam ich wyrzucać. Po mojej śmierci ktoś to wszystko dostanie i będzie sobie mógł sprzedać i jeszcze zarobić solidny hajs. Taka jest moja wola 😆. Po mojej śmierci Adam dostanie mojego laptopa i będzie sobie wtedy mógł bezkarnie w nim grzebać i będzie mógł na koniec powiedzieć - BO TO ZŁA KOBIETA BYŁA 😆😆😆. Kotek, nie czytaj tego! 😅😅😅😅😅😅😁😁😁😁



Także wracając do remontu pokoju po dziadku. Cieszę się, że mój brat zabrał się za ten remont i pięknie go urządził. Całość zachowana jest w barwie butelkowej zieleni, ecru (czytamy EKRI) i drewna. Jeśli nie widzieliście jak wygląda ten pokój po remoncie to zachęcam do poczytania i pooglądania zdjęć w ostatnich postach na Myślach Kobiety Wyzwolonej. Nie będziecie żałować, a i może się czymś zainspirujecie 💚💚💚. Pytaliście mnie o cenę tego remontu. No cóż... powiem Wam, że w 2022 roku ceny za remonty są ogromne, ale mojej mamie udało się znaleźć takiego pana z polecenia i wziął pan jedyne 3 tysiące złotych za lakierowanie i odnowę parkietu, malowanie ścian, gładź, założenie rolet i sprawdzenie prądu. Cena jest niska, ale tak jak mówię był to pan z polecenia. Z pewnością ten pan nie czyta mojego bloga, ale ślę pozdrowienia i dziękuję 💚💚💚. Jedynie meble, dodatki, rośliny kosztowały bardzo dużo, ponieważ około 20 tysięcy złotych. Niemniej jestem szczęśliwa, że ten pokój jest gotowy i od razu lepiej się robi jak się do tego pomieszczenia wchodzi. Doskonale pamiętacie jak ten pokój wyglądał przed remontem. Graciarnia level master! 






Nie tylko remont pokoju zrobił mojej głowie dobrze 😂😂😂😆😆😆😈😈😈😎, ale i spacerowanie. No a co Wy myśleliście? 😂😂😂😂😂 Nieładnie, nieładnie, bardzo brzydko! 😆




Od lat zachęcam wszystkich do spacerowania, ponieważ jest to aktywność darmowa, można ją wykonać wszędzie, dotlenia, uspokaja, wycisza, poprawia wydolność i zapobiega depresji. Uwielbiam długie, spokojne spacerowanie przy rozmowie z kimś miłym. Lubię spacerować z wieloma osobami, nawet z Zuzą... mimo, że to Messerschmitt 😃😄😆. Gdybym ja chodziła w takim tempie to miałabym formę jak ta lala. No ale wolę spokojne spacerki dopasowane do mojej kondycji i mojego zdrowia. A poza tym jak się człowiek śpieszy to się Diabeł cieszy - tak babcia mówiła i tego przestrzegam. 






Dzisiaj była niedziela i było bardzo fajnie ❤❤❤😀😀😀. Odpoczęłam i bardzo miło spędziłam czas. Nawet 13 nie popsuł mi tej niedzieli 😂😅😆.


Teraz pisząc słucham sobie Krzysztofa Krawczyka, którego uwielbiam od dzieciństwa. Zresztą wychowałam się przy muzyce, bo miałam dosyć rozrywkowe dzieciństwo, muzyka, zabawy, imprezy, no i dziadka gra na pianinie, akordeonie, harmonijce oraz na gitarze. Jako dziecko udało mi się zwiedzić CAŁĄ Polskę wzdłuż i wszerz. Z tego co pamiętam to byłam chyba w każdym mieście wojewódzkim i w różnych miasteczkach. Najbardziej ukochałam sobie Wrocław, Płock oraz Hel. Lubiłam też podróżowanie do Sochaczewa, gdzie mam rodzinę. Niemniej teraz już widujemy się tylko na pogrzebach 😆. W tym roku nigdzie się już nie wybieram za daleko. Jedynie pojadę do Zgierza i do Aleksandrowa, bo taką mam tradycję z Adamem, aby obejrzeć dekoracje świąteczne przed Świętami Bożego Narodzenia. Na przyszły rok również nie mam specjalnym planów ze względu na ostatnie problemy finansowe, które mnie dotknęły, ale jeśli będę miała sposobność to na pewno chciałabym pojechać do Warszawy, Wrocławia i na krótkie wakacje. Ale to wszystko się okaże jak to się wszystko ogarnie. Życie wielokrotnie pokazało mi, że jest często zupełnie inaczej niż przypuszczaliśmy, że będzie. Dlatego nie ma sensu martwić się czymś, co tak naprawdę może się nigdy nie wydarzyć. A poza tym jeśli myślimy o czymś bardzo intensywnie to przyciągamy zło i problemy. Nie zapominajcie o tym. 








Życzę Wam spokojnej nocy i udanego początku tygodnia! 

Buziaczki moi Kochani 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz