poniedziałek, 26 lutego 2018

Czuję wiosnę tego mroźnego poranka

Dzień doberek moi Kochani ✋👄😉 Dzisiaj jest bardzo zimny dzień w Polsce, więc zachęcam Wam do ciepłego, grubego obabuchania się przed wyjściem z domu. Ja dzisiaj najprawdopodobniej dzisiejszy dzień spędzę w łóżku, bo mam zalecenia aby odpoczywać. A z drugiej strony w taką pogodę nie mam ochoty na spacerowanie, chociaż wieczorem chyba będę musiała wyjść. Niemniej jednak celem tego posta nie jest narzekanie na nieprzychylną pogodę tylko fakt, że czuję wiosnę. Nie każdy odczuwa zapach cieplejszej pory roku w powietrzu, ale jeżeli wśród Czytelników Myśli Kobiety Wyzwolonej są osoby czujące zmianę w atmosferze to bardzo chętnie dowiem się ilu z Was jest i czyta tutaj posty.

Przepraszam za ten bałagan za mną, ale jestem w swoim pokoju, więc mogę bałaganić ha ha 😈😂
Niemniej jednak nie chciałam pokazywać Wam bałaganu tylko tę piękną sukienkę, która jest moim najnowszym zakupem. Niestety nie ma już jej w H&M, ponieważ wykupiłam ostatnią. Sukienka jest zapinana na jeden guziczek na karczku, w pasie ma gumkę w falbanką. Kiecka jest długości midi. Zawsze chciałam kupić sobie sukienkę w takiej długości, ponieważ wiosną i latem taka długość kiecki ochładza ciało. Kwiaty są bardzo modne w tym sezonie, więc jestem ucieszona, bo w sklepach jest multum ciuchów w kwieciste wzory. Nic tylko kupować. Z racji mojego chorowania i złego samopoczucie postanowiłam, że kupię tę sukienkę, ponieważ nic nie poprawia mi tak humoru jak właśnie zakupy. Ta sukienka ma jedną wielką zaletę. A mianowicie można chodzić w niej jak się jest grubszym i chudszym, ponieważ gumka w pasie rozciąga się i zwęża. Uważam, że to super sprawa. Dla mnie jest to ważne, ponieważ od dnia dzisiejszego zaczęłam dietę odchudzającą i nie chciałabym aby sukienka stała się za luźna. Także jak to ja przemyślałam zakup i jestem bardzo zadowolona. Aczkolwiek uważam, że w tym typie sukienek najlepiej prezentują się szczupłe dziewczyny, ponieważ gumki powiększają sylwetkę. Co sądzicie o tym jak wyglądam w tej kwiecistej sukience?

Dzisiaj na Facebooku napisałam na stronie Myśli Kobiety Wyzwolonej podziękowanie dla Was za ponad 200 polubień mojego bloga. Dziękuję raz jeszcze, ponieważ wiem, że piszę bloga nie dla ludzi anonimowych ale dla prawdziwych osób, które czytają, komentują i piszą. Bardzo dziękuję Wam za uczestniczenie w życiu bloga. Razem tworzymy lepszą przestrzeń Internetu dla ludzi inteligentnych, kochających szeroko pojętą wolność. Kocham Was ❤❤❤


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz