sobota, 27 października 2018

Jak być mistrzem w całowaniu?

Wiele osób zastanawia się co zrobić aby całować mistrzowsko. I powiem Wam prosto z mostu - NIC. Słyszy się, że im ktoś miał więcej kobiet lub mężczyzn w życiu to jest lepszym w całowaniu. Nie zawsze to się ma do rzeczywistości. Naprawdę! Magazyny dla kobiet często robią tym kobietom taką wodę z mózgu, że to mała głowa. Cosmopolitan to gazetka na początek papierów rozwodowych. Nastolatki niech sobie czytają, ale szczerze? Nie polecam. Lepiej czytać Maassen 😈 bo ja Wam powiem jak jest, a nie jak mogłoby gdybyście byli Paris Hilton w wyobrażeniach mężczyzn.

Spotykałam się z facetem, który kolekcjonował pocałunki i stosunki z kobietami, a całował? FATALNIE. Także to nie prawda, że im więcej  tym lepiej. Nie zawsze to ma się do rzeczywistości. Oczywiście doświadczenia są ważne, ale prawda jest taka, że albo ktoś umie całować albo nie. Albo się jest demonem seksu albo nie ma się tego czegoś podczas zbliżeń. Nie każdy ma do tego rękę ha ha, podobnie jak przy dbaniu o kwiaty. Jedna "ręka" sprawia, że kwiat rośnie, a inna, że szybko opadnie. Cóż... życie.

Ale skoro wybrałam taki temat na dzisiejszy post, to podam Wam moje autorskie rady, które nawiasem mówiąc, mam nadzieję, że wykorzystacie 😇😈 Nie musicie dziękować!

JAK BYĆ MISTRZEM W CAŁOWANIU?

1. Wyłącz głowę, włącz pasję!

To moja dewiza bloga, ale podczas całowania należy odczuwać pocałunek emocjami a nie głową. Tu nie ma co myśleć, tutaj  trzeba popłynąć wraz z ustami partnera.

2. Ślina ślinie nierówna!

Tutaj jest pewien kłopot, bo o ile druga strona nie całuje jak Buldog Francuski to wszystko jest dobrze, ale jeśli jesteśmy obślinieni wszędzie wokół ust i z nas kapie a jesteśmy w miejscu publicznym to jest to już słabe.

3. Zęby są po to aby gryźć!

TAK! Nie rozumiem czemu kobiety(najczęściej) nie lubią kiedy ich partnerzy podgryzają ich wargi(cały czas mówimy o ustach 😈). To jest bardzo przyjemne i pociągające, nawet jeśli przegryzie się usta.

4. Całowanie to taniec ust i języka!

Nie każdy umie tańczyć i nie każdy też umie całować, ale z dwojga złego lepiej umieć całować niż tańczyć. Wiem co mówię.

5. Za głęboko!

Podczas całowania nie należy przesadzać ze zbyt głębokim wkładaniem języka, o ile oboje partnerzy nie mają na to parcia. Dużo osób lubi bardzo głębokie, namiętne pocałunki. Niemniej jeśli idziecie na swoją pierwszą randkę wybierzcie inny rodzaj pocałunku. Dla bezpieczeństwa.

6. WIELKA 3!

Usta, język i zęby powinny brać udział podczas całowania. Jest to ważne dla różnorodności całowania.

7. Mowa ciała to więcej niż myślisz!

Mowa ciała wiele mówi o człowieku, nawet podczas takiej czynności jaką jest całowanie. Macie ręce, macie nogi, uszy, szyję, dłonie, włosy. To ich do cholery używajcie! 😈 Miziajcie, przytulajcie, całujcie, po prostu nie bądźcie bierni. Bierność jest zła.



Mam nadzieję, że skorzystacie z mojej magicznej 7 i będziecie lepsi w tej przyjemnej ludzkiej czynności. Bardzo irytuje mnie gdy ludzie czytają te porady z neta jak dobrze całować, jak dobrze żyć, jak dobrze się pieprzyć i  jak wszystko zrobić dobrze. Nie da się tak. Trzeba znaleźć złoty środek i doświadczać. Ale też nie wolno zapominać, że każdy w czymś jest lepszym. Nie każdy może być mistrzem całowania, ponieważ jednak nie każdy to umie robić. Kiedyś moja przyjaciółka powiedziała mi, że jej ojciec przez 30 lat nie nauczył się całować i jej mama cały czas dokucza swojemu mężowi z tego powodu. Także... cóż... nie z każdej mąki będzie chleb 😈😇

Całujcie się i róbcie to codziennie(jeśli macie z kim to robić). A jeżeli nie macie to znajdźcie, bo całowanie ma bardzo dużo punktów dodatnich. Na przykład odchudza. Oooo to teraz jasne, czemu utyłam! No tak! Eureka. Faktycznie wtedy byłam szczupła 😈😇 Jak to dobrze pisać dla Was posty, bo można się sporo dowiedzieć o sobie. 

Trzymajcie się ciepło i całujcie się ile wlezie! 

👄👄👄


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz