piątek, 26 października 2018

Propozycja sukienki na Sylwestra!

Dzień dobry moi Drodzy! Sylwester zbliża się wielkimi krokami dlatego to odpowiedni czas aby pomyśleć o kreacji na ten wyjątkowy dzień. Dla mnie sukienka sylwestrowa powinna być dłuższa i brokatowa. Wczoraj wybrałam się na zakupy z najlepszą towarzyszką i pooglądałam co nowego jest w sklepach. W Orsay(wieki tam nie byłam) przymierzyłam szarą sukienkę ze srebrnym brokatem. Tak się prezentowałam.

Co myślicie? Seksownie? ❤😈

Rok temu przymierzałam bardzo podobną sukienkę tylko, że granatową i z innym dekoltem i kontrafałdą. Dla mnie ostatnia noc roku musi być błyszcząca, elegancka i wyrafinowana. To nie czas i miejsce na delikatne i subtelne wdzianka. W Sylwestra należy świecić jak gwiazda. Cekiny też są genialnym pomysłem. Nie bójcie się zaszaleć. Zwracam się w tym miejscu do Pań i Panów. Panowie spokojnie mogą założyć poszetkę ze złotą bądź srebrną nitką. Odwagi! Kiedy jak nie teraz 😇😈

Muszę pomyśleć w co się ubiorę, ale zamierzam spędzić ostatnią noc roku lepiej niż rok temu kiedy to siedziałam sama, SAMA w domu z wysokim ciśnieniem i miałam mdłości z bólu. Kochani zdrowia Wam życzę na te przedsylwestrowe dwa miesiące. 

Buziaczki 👄👄👄

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz