środa, 31 października 2018

Halloween 2018

Dobry wieczór/Dzień dobry moi Kochani! Dzisiaj mamy Halloween 😈😈😈 Jest to jeden z moich ulubionych dni w roku, ponieważ lubię czarne komedie, melancholię, mrok i przebieranie się. Halloween to dla mnie bardziej zabawa niż święto, które obchodzę. Już kiedyś pisałam o tym, że powinniśmy oswajać się ze śmiercią, ponieważ nie wyjdziemy z tego świata żywi. Kopniemy w kalendarz i tyle po nas zostanie 😈😈😈 Halloween coraz bardziej przenika do kultury Polski i uważam, że to dobrze, ponieważ to kolejny dzień w roku, w którym możemy coś celebrować. Wiem, że są zwolennicy i przeciwnicy tego dnia, ale nie o gustach dzisiaj dyskutujemy a o możliwości na dobrą zabawę. Przez 4 lata miałam mieć świetną zabawę halloweenową, ale zawsze coś nie wychodziło. Planowałam, planowałam i NIC. Niemniej wizualizacja dużo daje i w tym roku wraz z Karoliną(tak tak, to ta piękna Blondynka) kupiłyśmy bilety na imprezę do Futurysty(klub studencki). Czy nadal wybieramy się na imprezę? Szczerze to jeszcze się zastanawiamy, ponieważ wiadomym jest to, że ja chciałabym tam iść, ale umawiałam się z Karolą i muszę się też dostosować do jej oczekiwań, bo chciałabym aby także dobrze czuła się tego dnia. Także nie wiem jak będzie wyglądało Halloween tego roku, niemniej wiem, że wybywamy na miasto i do rana się bawimy, pijemy, celebrujemy życie. Jak to się potoczy wszystko to się okaże. Oczywiście chciałabym aby moje plany z dnia, w którym byłam w Kaliskiej się spełniły, ale Los jest przekorny i sam wie co powinno się zdarzyć, a co nie. Także Halloween tegoż roku to jedna wielka niewiadoma mimo wszystko!



Prawda, że wyglądam mrocznie?! 😈😈😈

Kochani, wszystko opowiem Wam w kolejnych postach, ponieważ dzisiaj nie będę miała czasu aby zamieścić następny post o tym co działo się w Halloween 2018. Postaram się zrobić zdjęcia i opowiedzieć Wam ze szczegółami jak spędziłam ten dzień i z kim, i gdzie. Także napisałam ten post, aby nie zostawić Was z niczym dzisiaj. Mam nadzieję, że będziecie oczekiwać na relację z Halloween. Myślę, że to będzie bardzo intrygujący i przyjemny dzień. 

Mrocznej zabawy moi Drodzy. Uważajcie na ludzi w maskach z Krzyku. Przechodząc z Karolą przez parku i mijając samochód typu ciężarówka zauważyłyśmy na oparciu fotela samochodowego jedną z takich masek. Było z deko przerażająco, ale wiecie co zrobiłam? Zdjęcie! haha haha. Cała ja 😈

Trzymajcie się i uważajcie na duchy, wampiry i psychopatycznych morderców!

Tymczasem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz