czwartek, 11 października 2018

Niebawem HALLOWEEN w Futuryście :)

Dzień dobry w ten piękny, słoneczny dzień października. Dzisiaj będzie post nie za długi, nie za krótki a w sam raz, ponieważ będzie dotyczył zbliżającej się imprezy z okazji Halloween w studenckim klubie FUTURYSTA. Jak domyślacie się wybieram się na tę wielką imprezę z ponad tysiącem obcych osób. Nie jest to zabawa maskaradowa(A szkoda!) ale można co nie co dołożyć od siebie. Ja zastanawiam się nad akcentem diablicy albo wampirzycy. Czerwone, brokatowe rogi czy kły wampira? Choć szczerze powiem Wam, że skłaniam się ku tym drugim, ponieważ wyglądają obłędnie. Zakłada się te dwa kły na klej do protez i wyglądają jak naturalne zęby tylko, że wampirze.

Jestem bardzo podekscytowana tegorocznym Hallowen tylko muszę się wyleczyć, bo przeziębiłam się przeokrutnie, zresztą chciałam się rozchorować. I moja metoda jest super metodą i zawsze przynosi upragniony efekt ha ha ha. Lata praktyki 😈 Ale o tym w następnym poście.

Jeśli wśród osób czytających mnie są Łodzianie to zapraszam do FUTURYSTY w Halloween, bo im więcej osób tym lepiej. Kto wie może poleje się krew jak to w każdym horrorze z lat 90, w którym młodzi ludzie będąc na imprezie halloweenowej zostają zaatakowani przez psychopatycznego mordercę i giną osoba po osobie. Dobra dobra bo już popłynęłam zbytnio. Jako miłośniczka horrorów(obejrzałam prawie wszystkie jakie były do 2017 roku), nie umiem powstrzymać wizji tej imprezy w głowie. 

Swoją drogą zachęcam wszystkich młodych do imprezowania bo jak nie teraz to kiedy?! Zawsze to możliwość aby spotkać fajnych ludzi, zawrzeć nowe znajomości, dobrze się zabawić bez zobowiązań albo wytańczyć i upić aż do nieprzytomności. Wybieram wszystkie opcje ha ha ha 😈

Trzymajcie się Kochani i widzimy się w Futuryście w Halloween od 21 do samego rana o ile wyjdę o własnych nogach, co wątpię wątpię... bo może być gruby melanż ❤

Buziaczki 👄

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz