sobota, 3 listopada 2018

Albo rybka, albo PIPKA

Niektórzy ludzie generalnie całe życie nie wiedzą czego chcą. Nie wiedzą co chcą, kogo chcą, dlaczego wstają codziennie do tej zjebanej roboty i po co w ogóle robią to co robią. Wszystko pięknie ładnie, ale ostatnio też cierpię na tę chorobę 😈😇😈 Ogólnie to całe życie wiedziałam czego chcę. Wiedziałam, że chcę być pisarką i wyjechać do Los Angeles. Nooo tak... SE wyjechałam. Niestety złote czasy Hollywood minęły i jest jeden wielki burdel. Z tego co aktualnie się orientuję. Niemniej dalej moje marzenie jest gdzieś z tyłu głowy. Ale nie o tym dzisiejszy post. Wracając do tematu postu... ludzie są bardzo niezdecydowani. Głównie jeśli chodzi o związki. W sumie by chcieli, ale z drugiej strony fajnie być wolnym i niezależnym. Z jednej strony fajnie iść z rodziną na pizzę a potem do ZOO, ale z drugiej strony to fajnie pieprzyło się tą dziwkę z klubu 18+. Takie dylematy pojawiają się bardzo często w naszym życiu. Jesteśmy na takim rozstaju dróg i nie wiemy, którą drogą powinniśmy podążać. To taki labirynt Minotaura, z którego nie ma wyjścia.

Nie wiedziałam nawet jakie zdjęcie dodać Wam do tego postu, więc dodałam z cyckami. Cycki zawsze dobrze się prezentują czy to w gazecie, w tv czy internetach. Cycki po prostu rządzą światem albo dupa. I oczywiście można mówić, że NIE NIE NIE trzeba się szanować i zakładać golfy, ale moi Drodzy na moim blogu nie przeczytacie o pieprzeniu bzdur tylko o tym jak wygląda życie. Także prawda jest taka - POKAŻ MI CYCKI A POWIEM CI CZY JESTEM ZAINTERESOWANY 😈 Sorry, ale prawda jest z reguły brutalna. Wystarczy spojrzeć na Instagrama. Wiele jest brzydkich kobiet ale mają genialną sylwetkę. One najczęściej mają więcej lajków niż te "ładne buzie". Generalnie świat ocenia ludzi chujem albo cyckami. Albo rybka, albo PIPKA. 

Kolejna prawda o życiu jest taka, że mimo iż wolność to fajna sprawa to trzeba coś wybrać, trzeba się określić i wybrać swoją drogę czy to jeśli chodzi o pracę, relację, związek, czy cokolwiek innego. Zdecydowanie i konsekwencja jest bardzo ważna. Ja mam wiele dylematów i muszę poważnie się zastanowić czego ja do cholery chcę, bo jak na razie to ni chuja! Nie wiem! 😈😇

Przypomniało mi się jak mój kolega ze stosunków międzynarodowych powiedział mi - Albo rybka, albo akwarium. Zirytowało mnie to bo ja nie lubię się ograniczać i chcę i to i to. Także nasza znajomość nie przetrwała i na 4 blancie się skończyła. Po części dalej mnie to frapuje i takie tam jeszcze. Powiem inaczej - mam nosa w pewnych kwestiach i jak się nie mylę to się nie mylę i nie uwierzę w nic w co nie wierzy moje serce, mój instynkt i rozum. Jeśli to czytasz R. to pozdrawiam 😈  Powiem Wam, że powinnam dokończyć moją książkę. Hmm... chcecie abym to zrobiła i wydała?
Jeśli chcecie to się sprężę, napiszę i wydam. Serio!

Powiem Wam coś moi Drodzy! Coś istotnego. Jeśli chcecie zjeść ciasto z kremem i żelki i nie wiecie co zjeść to...zjedźcie to i to. Bo czemu nie? Ja po prostu nienawidzę konwenansów, że ktoś coś powiedział i tego trzeba się sztywno trzymać. Dla mnie to głupota straszna i ograniczanie siebie. Macie jedno życie. Ja zbieram wspomnienia, które zapisuję i dzielę się z Wami. Mam dużą potrzebę ekspresji i dlatego to robię. Wiem, że Wy to lubicie i dlatego też piszę w dużej mierze dla Was. Jak chodziłam do liceum nie byłam duszą towarzystwa ale bacznym obserwatorem życia. Dużo ludzi jest  żałosnych ale świat należy do tych, którzy biorą co chcą, a nie się zastanawiają. Ostatnio mam wiele przemyśleń, więc chyba posty będą pojawiały się codziennie na blogu, bo chciałabym większość omówić z Wami przed końcem roku. Jeszcze nie wiem jak spędzać będę Sylwestra ale mam nadzieję, że intrygująco, namiętnie i bardzo szampańskoooo 😈😇 Wiecie, że kocham Szampana, zabawę i hedonistyczne życie. Moje zdrowie jest lepsze, mój nastrój całkiem ok i wszystko  robię pracując nad sobą SAMA. Jeśli chce się wszystko to się zrobi, tylko trzeba wierzyć w siebie najmocniej na świecie i się nie poddawać. Kocham Życie mimo wszystko. I radzę Wam też pokochać!

Tymczasem ✋👄👄👄

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz