niedziela, 18 listopada 2018

Lepiej mi dzisiaj :)

Dzień dobry moi Kochani 😇 chciałabym Wam podziękować za Wasze wsparcie - JEST NIEOCENIONE. Spałam dzisiaj 14h i miałam wiele niezwykłych snów. Jeśli jesteście ciekawi co mi się śniło to powiem Wam, bo czemu nie? Śniła mi się impreza, na której całowałam się z piękną dziewczyną i z przystojnym mężczyzną. Obydwóch osób w ogóle nie znam w świecie rzeczywistym. Śniło mi się, że kupuję bilety lotnicze. W barze na lotnisku sprzedawała lody moja koleżanka z liceum - Pato, jeśli to czytasz to pozdrowienia i gratuluję kariery 😇 Śniło mi się także, że uciekam przed zombie na skuterze policyjnym. Bardzo ciekawe sny jak zawsze 😈 Cieszę się, że nie koszmary, chociaż zombie się chyba wliczają i ksiądz - o nim zapomniałam. Dawałam mu we śnie pieniądze czyli bardzo podobnie jak w realu bywa. Swoją drogą jestem bardzo ciekawa czy czyta mnie ktoś z zakonników, księży lub ludzi wierzących bądź religijnych. Są tutaj takie osoby? Jestem bardzo ale to bardzo ciekawa. Mimo poglądów liberalnych zawsze chciałam mieć kumpla, który byłby zakonnikiem albo księdzem. O tym kiedyś muszę Wam napisać.

Na koniec chcę Wam powiedzieć, że nie wiem dlaczego tak wiele osób zbulwersował mój post o zaletach z robienia loda. Nie wiem. Mój kumpel Hubi też się zdziwił, gdy rozmawiałam z nim na ten temat. Powiedział, że to dziwne dla niego, że moi Czytelnicy, którzy są otwartymi ludźmi dziwią się na taki post. Także... chyba do końca nie zrozumiem ludzi ha ha ha. No cóż... tamtym postem zrobiłam sobie selekcję na blogu, jak widać ha ha ha. Choć wiem, że bywa tak iż są tacy ludzie, którzy odlajkują a i tak będą czytać, bo lubią. No cóż... gdyby mi za pisanie płacono to bym się zmartwiła, a tak to mi wsio ryba.


Pozdrawiam serdecznie wszystkie dobre duszyczki, które wspierają mnie, czytają Myśli Kobiety Wyzwolonej i zawsze są ze mną, po tej dobrej stronie mocy. Dziękuję Wam Kochani 👄❤

Wasza refleksyjna Aleksandra ❤👄✋

Miłej i rodzinnej niedzieli albo samotnej jak kto woli 😇😈


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz