piątek, 30 listopada 2018

Darmowe WRÓŻBY ANDRZEJKOWE online

Dobry wieczór Kochani!
Dzisiaj są Andrzejki czyli jedno z moich ulubionych dni w roku. Miałam spędzić je z Karoliną na imprezie w Czekoladzie, ale złośliwość Losu jest czasem duża, zbyt duża. Nic z naszych planów nie wyszło. Jestem zła na wszystko, wszystkich i jest mi przykro. Nikt nie rozumie mnie i chętnie bym spakowała walizkę(najmniejszą), wyszła z domu i pieprzyła to wszystko. Ale dzisiaj bez żalu, bez żółci i złości. Są Andrzejki, czyli jest dzień kiedy to powinniśmy sobie powróżyć i spojrzeć w przyszłość, która jest istotna ale nie najważniejsza. Najważniejsze jest zawsze TERAZ!

Siedząc w domu poszperałam w necie i znalazłam darmowe WRÓŻBY ANDRZEJKOWE online. Polecam stronę https://www.wrozbyonline.pl/inne/id/25/o/21/Wrozby_za_darmo . Na tej stronie znajdziecie 20 wróżb andrzejkowych, za które nie zapłacicie ani grosza. Polecam wróżbę z ciasteczka, kostek, rozłożenie kart Tarota i wiele innych. Wróżba z kuli też jest ciekawa. Nie wiem ile w tym prawdy, ale zabawa dobra. Przede wszystkim to fajna sprawa aby się odstresować i zapomnieć o całym świecie. Spróbujcie bo czemu nie.

Powróżyłam sobie i jedne wróżby były pozytywne, bo podobno czeka mnie wielka miłość i ogromna wygrana pieniężna, ale też karty powiedziały, że dwie osoby z mojego otoczenia źle mi życzą. Ciekawe ciekawe. Wszystko wyjdzie w praniu. Nie zamierzam sobie dokładać smutku, ponieważ zdrowie jest dla mnie najważniejsze. Mam nadzieję, że Wasze Andrzejki są udane i spędziliście je w przyjemnej, magicznej atmosferze. Ściskam Was gorąco i życzę iście wróżebnej i tajemniczej nocy.

Buziaczki i uściski dla Was ode mnie 👄❤

5 komentarzy:

  1. Jeżeli chodzi o jakiekolwiek wróżby to na moim miejscu jest jedynie ta strona gdzie znajdziesz dobre wróżby online dla każdego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie Marti :D i na pewno ją sprawdzę skoro polecasz mi.

      Pozdrawiam i przesyłam buziaki :*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olku serdecznie :)
      Mam nadzieję, że będzie tylko lepiej i lepiej.

      Pozdrawiam i ślę moc buziaków :)

      Usuń
  3. A dziękuję serdecznie za to polecenie :) Z wróżki Alicji porad jeszcze nigdy nie korzystałam.


    Pozdrowienia z Łodzi przesyłam i dużo dobrej energii!

    OdpowiedzUsuń