poniedziałek, 21 sierpnia 2023

No cóż...

Powiem Wam, że im więcej człowieka spotyka różnych ciekawych i mniej ciekawych sytuacji w życiu tym więcej się uczy na błędach i wyciąga wiele interesujących wniosków. Bywa też tak, że człowiek wie, ale się łudzi. Często mamy nadzieję na miłe spędzenie czasu, choć z tyłu głowy wiemy, że to utopia. 


Intuicja! Słuchajmy intuicji! 











Czasem bywa tak, że chcemy dobrze, jesteśmy wsparciem dla bliskiej osoby, a jakiś kurwiszon, który wszedł do naszej familii zamierza nas pouczać. No to jest jakieś po prostu nieporozumienie 😅😆. 

Po sobocie mam taką bekę, że hej! 😅😅😅😅😅😅


Wiecie, jak jest jakaś uroczystość to przeznaczam swój czas dla osoby/osób, szykuję się na bóstwo, kupuję adekwatny prezent do okoliczności i staram się zaprezentować po prostu wzorowo. Lubię kiedy wszystko jest na tip top (kiedyś tak się mawiało). Niestety trzeba pamiętać, że uroczystość wcale nie musi być taka OCH i można się srogo rozczarować. Ja po raz kolejny się rozczarowałam, choć spodziewałam się tego. No cóż... . Tak naprawdę wybrałam się na urodzinki tylko dla dwóch osób i tyle. Na resztę miałam wyjebane. 





Wyciągnęłam z tego spotkania taki wniosek, że lepiej się nie angażować w sprawy rodzinne, bo nikt nie będzie za nic nam wdzięczny. Przykre jest to, że tak wiele osób jest po prostu na dnie intelektualnym i dodatkowo nie posiada najmniejszej ilości kultury osobistej. Bardzo jest to przykre, ale wiem już, że nie zamierzam przebywać między ludźmi, którzy nie doceniają mojego wyjątkowego towarzystwa 😎. Ich strata, a mój zysk, bo nie będę przebywała wśród toksyków. C'est la vie!












Mam migrenę, no ale cóż... mogłam nigdzie nie iść, choć zrobiłam to tylko dla dwóch osób. Niemniej już drugiego razu nie będzie 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂. 






No cóż...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz