wtorek, 22 sierpnia 2023

To był bardzo męczący dzień! :(

Dobry wieczór! 👋


Dzisiejszy poniedziałek nie należał do dobrych dni, ponieważ najprawdopodobniej alergia znowu wraca i nie mam już siły, aby na nowo być bliska wstrząsowi toksykologicznemu. Po prostu nie mam siły, ten miesiąc do dobrych nie należy. Wiecie, nie lubię narzekać, ale nie czuję się najlepiej, bo znowu mi się kaszel zaczyna i takie nieprzyjemnie rzężenie w klatce piersiowej. No, ale trudno. W sumie to dzisiaj mi obojętne, czy się wyciągnę czy nie 😆. Jeden pies!





To był naprawdę bardzo męczący dzień i w ogóle nieproduktywny. Choć trudno być produktywną gdy się człowiek dusi i nie może złapać tchu bez robienia inhalacji. Niemniej mniejsza z tym. 









Jeszcze jedno, brakuje mi tylko zawrotów głowy i skoku ciśnienia i mogę sobie przyklasnąć piątkę ze Śmiercią 😅😆😂. No, ale patrzcie... wtedy będę miała naprawdę PRAWDZIWY święty spokój 😅. Muszę to rozważyć.












A jak Wy się czujecie po drugiej stronie ekranu? Dajecie radę?
W mojej Łodzi od 2 tygodni są takie upały, że hej. Na szczęście te skwary dobiegają końca i zapewne niedługo przywita nas chłodne, przyjemne powietrze nadchodzącej jesieni. Na to już czekam! 😀 


W ogóle teraz w tle leci tak piękna piosenka, że muszę ją Wam tutaj zamieścić. Patrzcie poniżej 👇.








To jest tak piękne, że mogę słuchać bez końca. Ach 💕!









Mam nadzieję, że wieczór jest dla Was łaskawy, a noc będzie spokojna. 




Dobranoc 😘😇




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz