niedziela, 6 sierpnia 2023

Odpocznij, Pole, które odpoczęło, daje obfite plony

W XXI wieku większość ludzi zapomina o czymś bardzo ważnym. O ODPOCZYNKU. Wszyscy gdzieś biegną, za czymś gonią, śpieszą się, zarywają noce tylko po to, aby dostać awans i wyrobić target. Każdy chce zrobić więcej niż tak naprawdę może. Ludzie są w stanie naprawdę ogromną ilość obowiązków pogodzić, ale mylą się w tym, że są niezniszczalni. Każdy ma pewien pułap, który da radę przeskoczyć, ale nie jest on nieskończony. Nie należy o tym zapominać. Wszyscy potrzebujemy odpoczynku, totalnego odmóżdżenia i wyłączenia zmysłów. Każdemu potrzebny jest relaks, bez wyjątku. 







Mój dziadek gdy żył bardzo często powtarzał - "Gdy masz nerwy, zrób sobie pół godziny przerwy". I widzę, że gdy dużo pracujemy, mamy wiele obowiązków to zrobienie sobie PAUZY jest bardzo orzeźwiającym działaniem dla naszego organizmu. Odpoczynek ma w sobie ogromną moc sprawczą. Nie zapominajcie nigdy o relaksie, nawet jeśli myślicie, że jesteście w stanie robić bez końca. Nawet największe pokłady sił kiedyś się skończą. Pamiętajcie o tym! 💪💫😇😇😇









Niedzielę przeznaczyłam na dokończenie różnych spraw i jestem zadowolona z efektu. Trochę jestem zmęczona i mnie lekko ćmi głowa, ale chciałam wszystko uporządkować, aby wejść z czystą głową w nowy tydzień. Nie lubię zostawiać spraw na ostatnią chwilę. Jakoś mi się udało, uff. 












Spokojnego wieczoru 😘😇👋


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz