piątek, 25 sierpnia 2023

Police To Be Goodvibes (recenzja perfum z dobrymi wibracjami) #goodvibes

W obecnych czasach wszyscy poszukujemy dobrych wibracji, aby móc być zdrowymi, szczęśliwymi, spełnionymi ludźmi. Dobre wibracje można znaleźć wszędzie, ale trzeba się na nie otworzyć i być gotowym je przyjąć do siebie. Warto ich szukać, otaczać się nimi oraz stać się dobrą Wibracją! ✨


I tutaj pojawiają się perfumy, których nazwa jest bardzo trendy w roku 2023, a mianowicie TO BE GOODVIBES od włoskiej marki Police, która odznacza się nowoczesnością, awangardą i odwagą tworzenia. Perfumy te pojawiły się na rynku pod koniec 2021 roku i stały się wielkim hitem. I... wcale się nie dziwię, ponieważ są niesamowicie ciekawą propozycją wśród nowopowstałych perfum. 







Marka Police tworzy "czaszki", które są bardzo rozpoznawalne wśród rynku perfumeryjnego. Bardzo ich koncepcja mi się podoba, więc mają ode mnie tutaj ogromne TAK! 💀💗 

Flakon TO BE GOODVIBES jest w kolorze iście neonowego różu, z elementami srebra. Widać? Widać! Jest to solidnie wykonana buteleczka o pojemności aż 125 ml. 
Cena tej wody perfumowanej to około 130 złotych. 

Przejdźmy do nut zapachowych tej neonowej czaszki.




Nuty Głowy: wodne nuty, słodka pomarańcza, czarny pieprz, grejpfrut 

Nuty Serca: gruszka, heliotrop, piwonia

Nuty Bazy: wanilia, ambranum, paczula




Perfumy są bardzoooooooooo słodkie, ale nie są ulepkiem, który wywołuje migrenę. To bardzo przyjemny zapach, który dodaje radości, uszczęśliwia, jest młody duchem. Oj tak... TO BE GOODVIBES jest bardzo młodym zapachem, który spodoba się sexy nastolatkom, które lubią imprezować, obsypać się brokatem i założyć różową mini. Ten zapach to po prostu młodość. Gdybym miała lat 16 to kochałabym ten zapach nad życie. Gdy byłam chwilę przed pełnoletnością to kochałam się w takich zapachach jak ten. 

W tych perfumach wyczuwam grejpfruta oraz bardzo dużą ilość piwonii i wanilii. I tutaj mam dla Was alert - uważajcie z tym zapachem jeśli możecie spotkać szerszenia. Szerszenie kochają aromat wanilii. 


Generalnie te perfumy są piękne, MŁODZIEŻOWE i bardzo optymistyczne. Celowałabym w nastolatki i kobiety chwilkę po 20 roku życia. One najbardziej będą zachwycone tym zapachem. 

Minusem tych perfum jest ich trwałość i projekcja. Niestety nie dają rady wytrzymać kilku godzin. Nawet na ubraniach... . 

I ostatnim minusem jest to, że atomizer mi się popsuł, a jestem w połowie flakonu. Teraz nie mogę perfumować się tym zapachem. Nigdy nie miałam takiej sytuacji aby atomizer w perfumach mi się popsuł. Wiem, że nie jest to tragedia dla takiej osoby jak ja, która w swojej kolekcji posiada kilkadziesiąt buteleczek perfum, ale... za 130 złotych taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Przez to nie kupię już więcej perfum od Police, bo podejrzewam, że to ich wada fabryczna i może coś takiego się powtarzać. Już od początku używania tego zapachu coś działo się z atomizerem. Niemniej cieszy moje oko kształt tego flakonu i będzie upiększał moją całkiem pokaźną kolekcję. 















Pamiętajcie o dobrych wibracjach! ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨




Pachnących snów Kochani! 🌸🌺






💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz