środa, 16 sierpnia 2023

Uraz ciśnieniowy ucha przez silną reakcję alergiczną...

Dzień dobry ✋



Właśnie wróciłam do domu od lekarza. I cóż... tym razem mam dobre wieści 😊😊😊. 

No, ale od początku.


Bardzo mocny kaszel, zawroty głowy, tymczasowa utrata słuchu, duszności - to wszystko spowodowane było silną reakcją alergiczną. Alergia spowodowała u mnie URAZ CIŚNIENIOWY UCHA i stąd brak słuchu. 

Dostałam zastrzyk przeciwalergiczny w pośladek i po około godzinie zaczęłam się lepiej czuć. I tak... uszy mi się odepchały i generalnie lepiej się czuję. Co jak co, ale nigdy nie podejrzewałabym, że coś aż tak mogło mnie uczulić. Nie przypominam sobie abym zjadła coś dziwnego... . Ostatnio sporo jadłam słoneczników (tych do skubania), arbuzów, borówek amerykańskich. Dowiedziałam się jedynie, że słoneczniki bywają bardzo uczulające, a tego się nie spodziewałam. Taki news! Człowiek całe życie się uczy, a i tak głupi umiera. 


Mam zalecenie wykonania testów alergicznych, także muszę się za to wziąć. Niemniej najprawdopodobniej uczulił mnie płyn w elektronicznym papierosie. Podobno zdarza się to częściej niż myślałam. Czasem jest to niewielkie uczulenia, a niekiedy anafilaksja. Nie, żebym o tym nie wiedziała, no ale... czy każdy w życiu robi to co powinien? No właśnie. Dzięki tej sytuacji na pewno więcej poświęcę uwagi na to, aby czytać dokładnie składy płynów w e-fajkach i będę ostrożniejsza w tym co wdycham. Aczkolwiek ochota mi przeszła na cokolwiek do palenia, mimo że lubię choć nigdy nie byłam od niczego uzależniona. No chyba, że... od żelek Haribo 🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻. 





Powiem Wam, że wszystko dobre, ale najlepsze jest zdrowie. 

Od lat to powtarzam i nic nie jest tak ważne jak to, aby się czuć dobrze, mieć siłę i ŻYĆ. 





Zdrowia dla Was wszystkich! 💫😇😇😇😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘


PS. Dziękuję za wszystkie miłe wiadomości, słowa wsparcia i otuchy. Jesteście najlepsi! 💚 





Spokojnej środy 👋 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz