czwartek, 3 sierpnia 2023

Perfumy pachnące jak HAWAJE

Hawaje kojarzą mi się z ciepłem, uczuciem bryzy morskiej, różowymi kwiatami hibiskusa i tańcem hula. Jest to jedna z tych destynacji, którą chcę zobaczyć w tym życiu. Mam nadzieję, że kiedyś sobie to miejsce odhaczę na mapie moich marzeń. A dzisiaj muszę zadowolić się wodą toaletową marki Avon, która w 2022 roku wypuściła bardzo ciekawy i niesamowicie kobiecy zapach perfum. Mowa jest oczywiście o SUMMER WHITE HAWAII.







Flakonik jest skromny, prosty, zachowany w kolorystyce delikatnego różu. 
Sama woda toaletowa jak widzicie na załączonym obrazku posiada delikatny różowawy kolorek. 
Ot co flakon, który nie narzuca się swoim wyglądem. 
Cena regularna tej wody toaletowej to ok. 25 złotych. 




Przejdźmy do nut zapachowych!






Nuty Głowy: kokos, cytrusy, jabłko

Nuty Serca: plumeria, róża, jaśmin

Nuty Bazy: kokos, drewno z morza, białe piżmo






I cóż ja mogę powiedzieć... jest to PRZEPIĘKNY, bardzo kobiecy i uwodzicielski zapach 💕💖💗. Naprawdę są to takie perfumy, które są bardzo w moim guście. Jest to zapach komplementogenny, który zwraca uwagę mężczyzn. Tak! Ten zapach bardzo podoba się facetom. Dodatkowo pachnie "drogo"! 


Cytrusy wyczuwam - taką woń cytrynowo-limonkową. Pomarańczy mój nos nie wyczuwa. Swoją drogą jako pierwsze wyskakują cytrusy z tego flakonu. Później ustępują kokosowi 🥥. Różę również czuć i jest to zdecydowanie jak na mój gust różowa róża. No i bardzo dużo piżma, bardzo dużo! 😍💘 

Co tu dużo mówić... te perfumy z pewnością zostałyby moim ulubieńcem gdyby nie ich słaba projekcja i jeszcze słabsza trwałość. Oczywiście za tę cenę nie ma co spodziewać się cudów, ale moje doświadczenie perfumeryjne zna zapachy tańsze, które mają taką moc, ogon i trwałość, że mucha nie siada. Niemniej Summer White Hawaii to piękny, bardzo kobiecy zapach, który spodoba się większości, bo należy do takiego typu zapachów, które umieją zachwycić. Piękny jest! 💗💗💗💗💗💗💗 






Cała avonowska seria "Summer White" jest jedną z najlepszych serii, którą wypuścił Avon. Każda kobieta znajdzie coś dla siebie. Natomiast jeśli o mnie chodzi to moim niekwestionowanym ulubieńcem jest Summer White Sunset. I co ciekawe w Hawaii troszkę czuję właśnie tego powiewu od Sunset. Tak troszkę, na paznokietek 😃😃😃. Jeśli nigdy nie kupowałyście nic z serii Summer White to zachęcam. Nawet w ciemno, ponieważ zapachy są tak stworzone, że po prostu podobają się. 


Wracając do Summer White Hawaii mogę powiedzieć, że dla mnie kobieta pachnąca tymi perfumami jest koło 30, ma blond, lekko kręcone włosy, różową sukienkę w białe kwiaty, sandałki na nogach i jest bardzo naturalna, kobieca, zmysłowa. Urocza kobieta, nie w stylu femme fatale. Tak wyobrażam sobie kobietę pachnącą Hawaii 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺.












Pachnących snów, gdzieś na Hawajach podczas tańczenia hula 😘😘😘😘😘😘😘!





Buziaczki 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz