piątek, 24 marca 2017

Te dni, kiedy świeci słońce

Jak ja kocham pisać posty dla Was jak czuję się szczęśliwa, spełniona i zadowolona. Wtedy od razu lepiej mi na duszy i wtedy również Wy odczuwacie moją pozytywną energię i czerpiecie z niej garściami. Jeszcze na początku tego tygodnia myślałam, że świat mi się zawalił, ale na szczęście wiara i nadzieja w dobre sprawiła, że sytuacja z moją drugą przyjaciółką stała się dla mnie jasna i znowu czuję się szczęśliwa, chociaż mam powody aby się martwić, ale i tak fakt faktem jestem dzisiaj uszczęśliwiona. Rozmowa telefoniczna poprawiła mi bardzo humor i czuję się naładowana pozytywną energią. Druga rozmowa telefoniczna była z moim kumplem, która też zrobiła mi dobrze ha ha ha ☺po prostu słowem w punkt. Dosłownie i w przenośni. Uwielbiam te dni, kiedy świeci słońce nade mną i kiedy czuję, że żyję i niczym nie muszę się przejmować. Takie dni bardzo są w życiu potrzebne, ponieważ ładują nas pozytywną dawną energii na cały dzień. Może w końcu wszystko wróci do normy i znowu zacznę się uśmiechać. Pozdrawiam Was wszystkich cieplutko i dobrej nocy lub cudownego poranka(jeśli czytacie rano).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz