czwartek, 16 marca 2017

Trudne decyzje bolą

Jak zwykle jest noc kiedy piszę. To już mój rytuał, chyba. Dzisiaj osobiście jest dla mnie ważny dzień, ale muszę podjąć jakąś decyzję. Niestety ta decyzja być może spowoduje w moim życiu osobistym kłótnię, zakończenie pewnego rozdziału w życiu, a być może wieczną ciszę, ale należy podejmować decyzje nawet jeśli są trudne i bardzo bolesne dla nas. Nie wiem czy dobrze poczynię dzisiaj czy popełnię błąd ale wiem, że jest to świadoma decyzja, niby to drobiazg, ale ważny. Wybaczcie, że jestem dziś taka enigmatyczna, ale myślę że dosłowność w tym poście nie jest potrzebna. Jeśli osoba, o której w tej chwili myślę kiedyś to przeczyta, mam nadzieję, że zrozumie dlaczego tak właśnie postąpiłam. Jak postąpię dzisiejszego dnia. Długo myślałam, zawsze zbyt dużo myślę, ale tak już mam. Jestem stworzona do myślenia, trochę mniej do działania, choć życie kocham jak mało kto. Mam też nadzieję, że ta osoba wie iż bardzo dobrze jej życzę i chcę aby była szczęśliwa, choć dzisiaj jej o tym nie przypomnę. Mam też ogromną nadzieję, że zanim ten dzień się skończy ta osoba też o mnie pomyśli, choć na chwilę i zastanowi się dlaczego... po prostu dlaczego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz