czwartek, 1 czerwca 2017

Obudź w sobie dziecko :)

Dzisiaj jest Dzień Dziecka 👦👧 i z tego miejsca chciałabym życzyć wszystkim dzieciom na całym świecie aby były szczęśliwe, zdrowe, zawsze uśmiechnięte. A przede wszystkim życzę wszystkim dzieciom aby jak dorosną miały marzenia i wierzyły w nie jak wtedy gdy były dziećmi. Nie wiem czy dzieci przeglądają mojego bloga, ale jeśli tak to życzę Wam abyście spełniali się i wierzyli, że może być lepiej nawet jeśli jest źle. Cieszcie się życiem, bawcie się w piaskownicy, grajcie "w nogę" na podwórku, idźcie na plac zabaw. Bawcie się bez Internetu jeśli możecie, bo Internet bardzo niszczy człowieczeństwo i czyni z człowieka kogoś zupełnie innego, zmienia w avatara zawsze dobrze wyglądającego i szczęśliwego od ucha do ucha. A w życiu nie tylko są dni radości, ale i smutku. Jeśli już korzystacie z Internetu to czytajcie moje posty, może nie wszystkie. Bo na seks przyjdzie czas, ale myślę, że z postów refleksyjnych możecie się czegoś mądrego nauczyć ❤ Także życzę Wam drogie dzieci abyście zawsze były szczęśliwe, wierzyły w siłę własnych marzeń i zawsze dążyły do spełnienia swoich najskrytszych pragnień. A przede wszystkim życzę Wam zdrowia abyście mieli siłę fizyczną i psychiczną to tego wszystkiego czego pragniecie. Buziaki dla Was wszystkich 👄


Teraz chciałabym zwrócić się do osób pełnoletnich i dorosłych, do emerytów i tych, którzy przechodzą ostrą menopauzę i andropauzę 👀

Mimo, że macie te 18+ dla kogoś z Waszych bliskich jesteście dziećmi. Ci ludzie Was kochają, martwią się i wspierają na tyle na ile mogą. Nie miejcie im tego za złe, że mówią do Was "dziecko", "mała", bo prawie zawsze w tym słowie mieści się uczucie miłości. 

Chciałabym Wam powiedzieć, Wam wszystkim którzy czytacie Myśli Kobiety Wyzwolonej abyście obudzili w sobie dziecko. Nie bójcie się marzyć, wybrać się w podróż jesienią i zbierać kasztany, biegać latem po plaży, zimą robić aniołki na śniegu a wiosną wchodzić na drzewo i zrywać wiśnie. Możecie chodzić po krawężniku, zatańczcie w deszczu nawet jeśli jesteście w garniturze czy macie świetny makijaż. Nie bójcie się mówić tego co myślicie. Gdy byliście dziećmi nie zastanawialiście się nad dyplomacją, więc chodź raz zróbcie coś takiego jak wtedy kiedy byliście dziećmi. Nie myślcie o tym co wypada, a co nie. Mamy jedno życie, bądźmy szczęśliwi i mimo różnych problemów unośmy swoje kąciki ust do góry, bo jesteśmy, żyjemy, cieszmy się tym. I wierzcie lub nie, ale piszę ten post ze łzami w oczach, bo dzisiaj mija dokładnie rok od mojego ataku serca. Rok temu w Dzień Dziecka zaczęłam leczyć się na nadciśnienie i wtedy rok temu zrozumiałam, że mam jedno życie i nie ma po co przejmować się życiem i tym na co nie mamy wpływu, bo ten dar życia, który dostaliśmy nie jest na wieczność. Uświadomcie sobie to wcześniej, bo ja uświadomiłam sobie to trochę za późno, ale naprawiłam to i żyję jakby każdy dzień miał być tym ostatnim. Choć w Dzień Dziecko poczujcie się jak dzieci, kochajcie życie i bawcie się w nim jak najlepiej 💕💕💕💕

Radość wewnętrzna to coś za co kocham siebie. Nawet jak jest fatalnie nie tracę poczucia radości i nikt mi tego nie zabierze. Wam też tego życzę. Buziaczki Misie 😇😇😇


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz