czwartek, 15 czerwca 2017

Czasem warto zachować chłodny umysł

Mamy długi czerwcowy weekend. Mam wolne i niby powinnam być zadowolona i w sumie to jestem, bo odpocznę, zrelaksuję się i coś pewnie ciekawego będzie się działo. Dwa dni temu chyba wydałam nie do końca właściwy osąd, bo oceniłam sytuację na gorąco i być może za szybko pewną osobę. Aczkolwiek wiele kwestii w tej sprawie podtrzymuję, mimo to trochę się pomyliłam, chociaż zawsze ta osoba może kłamać. Nieufność to już jedna z moich głównych cech, być może jest to też moja największa wada, ale z drugiej strony nie chcę jej likwidować czy walczyć z nią na siłę. Czasem warto zachować chłodny umysł - zawsze w taki sposób funkcjonowałam. Wolałam zapytać czy dana sprawa jest prawdą czy nie, ale teraz postąpiłam inaczej. Emocje wzięły górę. Jestem trochę sobą zaskoczona, bo czasem dostrzegam u siebie nowe zachowania czy pogląd na daną sprawę. Z tego co dostrzegam nasze życia i nasze postępowania są nie do końca oczywiste i być może nie w pełni świadome. Nie usprawiedliwiam się, ani się nie potępiam. Cały czas powtarzam Wam, że nic nie dzieje się przypadkiem i nadal tak uważam. Wszystko musi się dziać po coś, zawsze i wszędzie. Każde wydarzenie, osoby, które poznajemy prowadzą nas gdzieś. Najważniejsze w życiu jest to aby niewłaściwie nie oceniać ludzi, za szybko. I to chyba tyle. Pozdrawiam Was serdecznie i życzę wszystkim z Was wspaniałego odpoczynku w te czerwcowe dni. Buziaki 👄


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz