czwartek, 22 czerwca 2017

Porady na zdrady

Zdrady były, są i będą. To się nigdy nie zmieni i nikt tego nie zmieni, bo wtedy trzeba by było zmienić całą ludzkość, a to przecież niemożliwe. Skoro mówimy o poradach na zdrady, ja uważam, że wyjścia są dwa i tylko dwa. Śmieszy mnie jak psycholodzy czy ludzie wymyślają zadziwiające pomysły gdy w związku ktoś zdradzi. Nie ma sensu bawić się w intrygi czy doszukiwania się prawdy, rozmowa zawsze była najlepszym sposobem na wszystko, ale dzisiaj nie o rozmowach a o zdradach.

Tak jak powiedziałam wyżej, wyjścia są dwa, ponieważ dowiadując się o zdradzie możemy:


1. NIE WYBACZYĆ!

To chyba oczywiste, że w większości przypadków zdrada nie jest wybaczana. Jeśli jesteśmy w związku budujemy coś i nie jest to związek dla samego seksu, to oczywistym jest to, że zdrada jest pewnym rodzajem oszustwa względem partnera ale także względem siebie. Nigdy nie byłam zdradzona, ale znam trochę osób, które były zdradzone, zdradzane. Tak właściwie to zdradzane, ponieważ nie ma co się oszukiwać, bo kto zdradził raz, zrobi to po raz kolejny. Możemy sobie tutaj pisać i mówić o empatii, że to on był pijany, ona ma słabość do niskich, on lubi seks analny a ona mu tak nie daje, ona nie lubi jego spermy i tak dalej i tak dalej. W moim otoczeniu mam kilka osób, które zdradziły i zdradzają dalej, bo tak im dobrze, bo mają żonę, która zajmie się dziećmi, a w łóżku po pracy niesamowicie piękną kochankę. Cały Internet i portale randkowe to świetne siedliska zdrady. Nie mówię, że samych takich facetów spotkamy, ale jest ich naprawdę bardzo dużo. Także kto umie zdradzić raz umie i następny.

2. WYBACZYĆ!

To chyba też jest jasne, że możemy drugiej osobie wybaczyć zdradę. Myślę, że wcale nie jest to takie trudne jeśli się kogoś kocha i coś nas z tą osobą wiążę. Jeżeli chcemy wybaczyć i decydujemy się na taki krok, musimy pamiętać, że ta zdrada może się powtórzyć i nie ma co ponownie płakać, bo zdecydowaliśmy się wybaczyć. Wiadomo, że jeśli mamy wspólny dom, wspólny kredyt czy też dzieci, no dzieci to akurat są wspólne chyba, że to kobieta zdradziła i dziecko jest innego faceta(tak też bywa i się zdarza). Wybaczenie jest dobre, bo dzięki temu, że komuś wybaczamy sami zyskujemy spokój i czujemy się na duszy znacznie lepiej i możemy iść dalej do przodu, a to jest w życiu bardzo ważne, aby czuć się, że jesteśmy spokojni, bezpieczni i ufamy przede wszystkim swoim poczynaniom.


Powyżej podałam Wam dwa wyjścia z sytuacji jaką jest zdrada. Albo rybka albo pipka jak to się mówi. Ja mam zupełnie inne podejście do życia, ludzi, związków, seksu i zdrady także. Zdrada dla mnie jest wtedy kiedy mentalnie zdradzamy, nasze emocje, myśli i serce, a także umysł należy do innej osoby. Zdrada fizyczna? Hm... to tylko sex. 3/4 kobiet na świecie jest zdradzanych, a połowa z nich się o tym nigdy nie dowiaduje. Taki jest świat i tego się nie zmieni.

Jednemu weźmie, drugiemu da i tyle... Czołem ✋


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz