niedziela, 4 czerwca 2017

Kingston Town

Kingston Town - to kolejna moja muzyczna propozycja. Pozostajemy na blogu cały czas w klimacie reggae i UB40. Dzisiaj wróciłam do Łódzi naładowana pozytywną energią i zadowolona, mimo że swojego miasta rodzinnego nie lubię, bo jest smutne, szare, ludzie są pełni niezadowolenia i tak dalej. No nie lubię mentalności moich rodaków, dlatego trochę się w tej Polsce męczę. Ktoś powie - "Jak Ci tak źle w tej Polsce, to sobie wyjedź". I tu przychodzę do Was z odpowiedzią. SE wyjadę. Całe życie nie mogę ugrzać miejsca i mnie nosi. Trzeba w końcu coś z tym zrobić, ale to jak skończę studia, czyli za jakiś czas. Wakacje się zbliżają i fajnie byłoby znowu wyjechać w jakieś ciekawe miejsce. Sądzę, że raczej w te wakacje nigdzie się nie wybiorę jeśli chodzi o sezon lipiec-sierpień. Bardziej planuję coś na listopada, albo na przerwę zimową w lutym, aby wybrać się... tak jak widzicie po tytule postu do Kingston. Karaiby, reggae, Morze Karaibskie, opalanie i egzotyka. Dzisiaj sobie zaczęłam liczyć fundusze, zrobiłam plan podróży i jak dobrze pójdzie to na 10 dni wybieram się w lutym na Karaiby, wakacje trochę opóźnione czasowo, ale jakże odjazdowe. Także jak trochę jeszcze ze mną pożyjecie na blogu to relacja z podróży na pewno się na blogu pojawi. Dzisiaj spotkałam się ze znajomym w Łodzi na mały spacerek i obgadaliśmy taką podróż, ponieważ on już był na Karaibach. Podobno wrażenia są niesamowite i to prawdziwe obcowanie ze szczęściem, zielenią(dużo osób w tym celu też jedzie), ale przede wszystkim wszędobylski chillout i zadowolenie z życia. Szukam ludzi z pozytywną energią, bo sama taką posiadam, dlatego takie wakacje są mi bardzo potrzebne. Jeśli ktoś z Was zna jakieś ciekawe kurorty, lub ma pojęcie o Karaibach to również chętnie wysłucham Was, bo dzisiaj sporo ciekawych informacji się dowiedziałam. Bardziej skłaniam się ku Jamajce, Martynice czy Saint Lucia. Ale jeśli znacie jakieś ciekawe miejsca na Morzu Karaibskim to bardzo proszę o informacje. Kto mnie zna ten wie, że 1/4 mojego serca bije w rytm reggae, także Jamajka wydaje się cudownym miejscem. Lubię podróże także postaram się, więcej robić postów z moich wypraw tych bliższych i dalszych. Przepraszam, że nie dodałam żadnych relacji z Wrocławia, ale byłam u rodziny i to starsi ludzie, więc pewnie nie chcieliby aby ich dom znajdował się na stronie bloga, także musicie zrozumieć. Ja szanuję innych, Wy uszanujcie, że musiałam. Buziaki dla Was i ładnej pogody życzę, buśki 👄👄👄👄👄👄

No siema 👀✋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz