piątek, 2 czerwca 2017

Everyday is CATURDAY

Każdy wie, że koty lubią chodzić własnymi śnieżkami, kochają wolność i niezależność. Przez ostatni czas czuję się właśnie jak kot i pewnie dlatego też koszula nocna z Sinsay skusiła mnie ha ha ha ❤ i teraz weźcie zrozumcie kobietę i jej pomysły na zakupy oraz inspiracje. Czasem po prostu to jest nie do ogarnięcia, nawet ja czasem nie ogarniam swojego myślenia 😎😎😎😎😎😎 Po prostu nie którzy ludzie nie lubią jak ktoś zmusza ich do robienia tego czego nie lubią. Wiem wiem... teraz ktoś powie "Ale w życiu trzeba czasem zrobić coś co się nie lubi". Ależ oczywiście mój drogi, że tak. Czasem aby coś zdobyć musimy się posunąć do takich rzeczy, że hej 😈 ale smak sukcesu i zwycięstwa smakuje najlepiej. Nooo... może oprócz żelek Haribo, łososia wędzonego, maślanki z chipsami i szarlotki mojej mamy 😎😎😎😎😎😎 Co do chipsów maczanych w maślance to dawno temu pisałam na blogu, że jest to moje małe odkrycie i jest to coś pysznego. Zachęcam do spróbowania kawy czarnej z cytryną  i herbaty z mlekiem jeśli ktoś jeszcze nie pił Bawarki ❤

Codziennie jest Dzień Kota! - ja takich dni ostatnio mam za dużo i stałam się leniwym kocurem, ale już robię coś z tym, mimo że nadal chodzę spać o godzinie 5 nad ranem lub o piątej w nocy, bo dla mnie to środek nocy skoro wstaję jak mogę o 14(2 P.M.). Jeśli ktoś chciałby spróbować jak wygląda życie prawdziwego Kota to należy chodzić spać o 5 rano, wstawać o 14, leżeć, leżeć, pachnieć, wyglądać i robić to na co ma się ochotę, po prostu wolna amerykanka. Wolność i Amerykę kocham to mnie pasuje ✌ Dzisiaj miałam ochotę do napisania takiego luźnego postu, jestem dzisiaj w całkiem dobrym humorze to może dlatego. Buziaczki dla Was i słonecznego piątku i świetnego weekendu. Aaahaa... bo bym zapomniała. Teraz coś dla moich polskich czytelników. Za dwa tygodnie temperatura ma dojść do prawie 35 stopni!!! Także idealna pogoda na jeziorko, opalanie, ale pamiętajcie o filtrach(flirtach też ❤❤❤) i dużej ilości wody. Zdrówka Kochani 💪

Maassen o 5 rano. Tak jestem bez makijażu, ale przecież Koty się nie malują ha ha ha 👋

Gruby kocur, ale już trochę mniej kg 👌 ja już widzę różnicę patrząc na moje zdjęcie w sukience ecru. Dobrze trzymacie kciuki 👄👄👄

Tutaj nie Kotki, a Liski ❤ Z bratem najlepiej ❤❤❤❤❤❤❤ Musiałam dodać to zdjęcie, bo nie mogłam się oprzeć. Kocham bardzo mocno ❤ mimo Twojego trudnego charakteru ❤❤❤

Mam nadzieję, że dzisiejszy wpis był bardzo pozytywny i jesteście przepełnieni pozytywną energią na cały dzień, noc i weekend. Jeszcze raz wszystkiego dobrego i słonecznej pogody dla Was Kotki 👄



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz