poniedziałek, 19 czerwca 2017

Gdyby złota rybka spełniała życzenia...

Pewnego dnia pewien facet zadał mi pytanie. Niby banalne, ale tak naprawdę powodujące chwilę zadumy i zastanowienia. Tak brzmiało:



Pytanie jest pytaniem dosyć znanym, ale nie odpowiedziałam tak jakby większość na nie odpowiedziała.

1 Życzenie - WYGRANA W LOTTO
2 Życzenie - BYCIE NAJPIĘKNIEJSZYM
3 Życzenie - PANOWANIE NAD ŚWIATEM

Takie odpowiedzi są strasznie trywialne, wiem że większość ludzi chciałaby to dostać od złotej rybki, ale ja... NIE. I nie mówię tego, przez wrodzony snobizm czy zadufanie czy też bycie narcyzem, ale dlatego, że wcale tego nie chcę. No drugie życzenie dostałam wraz z przyjściem na świat to oczywiste, trzecie może się jeszcze spełnić, a co do pierwszego to aby wygrać trzeba grać, a ja nie gram. Ale dosyć tych żartów, przejdźmy do moich odpowiedzi i dlaczego właśnie chcę tego. 

Gdybym pewnego pięknego dnia znalazła złotą rybkę i mogła poprosić ją o spełnienie moich trzech życzeń to poprosiłabym ją o...

1 Życzenie - ŻYCIE WIECZNE NA ZIEMI

Zawsze fascynowała mnie śmierć i życie. To było dla mnie coś metafizycznego. Bardzo kocham życie i nawet jak są gorsze okresy to to nic nie zmienia. Nie chcę umierać, choć wiem, że kiedyś będę musiała odejść z tego świata. To bardzo przerażające i w chwili obecnej nie akceptuję swojej śmierci. Od dawien dawna inspirowały mnie wampiry, bo były nieśmiertelne. Ludzie podobno za wieczność oddawali duszę i w sumie to się im nie dziwię, bo z moim podejściem do życia i chęcią aby żyć zrobiłabym to samo. Tak! gdybym mogła poprosić złotą rybkę to moim pierwszym życzeniem byłoby wieczne życie na ziemi. Gdyby to tylko było możliwe...

2 Życzenie - MŁODOŚĆ

I w tym punkcie wyjdzie na jaw to, że panicznie się boję starości, nie tyle samej liczby wieku, ale tego co dzieje się z człowiekiem i jego fizycznością. Lubię się i też w większości moich cech podobam się sobie i nie chciałabym kiedyś spojrzeć w lustro i widzieć zmarszczki, zapadnięte policzki, słabe włosy, no kurwa nie chcę być stara. Gdyby był eliksir młodości to bym go już wypiła jednym tchem. Nie mam nic ani nie przeraża mnie proces starzenia innych, ale mój bardzo. I jak ktoś mi powiedział, a raczej mi ludzie na moich wszystkich kierunkach studiów powiedzieli, że nie wyglądam na tyle lat ile mam(23 lata) to był to dla mnie naprawdę wielki komplement. Dziękuję. 

3 Życzenie - PODRÓŻE W CZASIE

To może Was troszeczkę zaskoczyć. Z racji tego, że pasjonowała mnie długo prehistoria i Francja XVI wieku, chciałabym bardzo mieć możliwość podróżowania w czasie do różnych epok. Byłaby to wspaniała przygoda, bo mogłabym zobaczyć jak wyglądało wtedy życie, jaką mentalność mieli ludzie, jak patrzyli na świat. Mogłabym poczuć się jak osoba z innej epoki(którą notabene i tak jestem). Podróże w czasie, to jest to!!!


Gdyby złota rybka spełniała życzenia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz