środa, 12 lipca 2017

Avon Today - recenzja perfum

Perfumy Avon Today to jedne z trzech perfum marki Avon, które cieszą się ogromną popularnością i należą do trzech najlepiej sprzedających się zapachów tej marki kosmetycznej.

Twarzą Today jest znana wszystkim Salma Hayek. Aktorka zawsze kojarzyła mi się z erotyzmem, wulkanem seksualności, egzotyką, namiętnością i siłą kobiecości. Czy właśnie takie są perfumy Avon Today? Niestety NIE. Poniżej przedstawiam Wam nuty zapachowe tych perfum:

Skład


Nuty Głowy: pieprz, frezja, kaktus
Nuty Serca: hibiskus, strelicja, kwiat pomarańczy, tuberoza
Nuty podstawowe: cedr, piżmo


Czy skład perfum odzwierciedla to czym pachnie Today?

W perfumach wyczuwalny jest intensywny zapach pieprzu i barrrrdzo intensywny zapach frezji. Z tym, że zapach frezji w tych perfumach nie jest landrynkowy tylko bardziej ostry, ale pewnie dlatego, że bardzo wyczuwalny jest pieprz, który rzutuje na zapach frezji. Today pachnie także cedrem i piżmem to bez wątpienia jest wyczuwalne nawet dla niewprawionego nosa. I nic poza tym. Perfumy nie ewoluują i pachną cały czas tak samo. Plus mają duży za to, że nie wywołują migreny, a są zapachy, które powodują u mnie straszny ból głowy. 

Avon Today to ciężki, pudrowy, mydlany, lekko duszący zapach. Dostałam te perfumy na Boże Narodzenie 2016 i nie był to trafiony prezent, ponieważ nie jestem miłośniczką zapachów stricte kwiatowych, a ten właśnie do takich należy. 


Jak jest z trwałością Today?

O dziwo, jestem tutaj pozytywnie zaskoczona, ponieważ Avon Today to bardzo trwałe perfumy, które są wyczuwalne całą dobę na włosach, ubraniach czy też skórze. Posiadam flakon 50 mililitrów tychże perfum i zużyłam ponad połowę ich. I na tym zakończę ich używanie, ponieważ trochę ten zapach mnie znudził, a poza tym to nie jest moja nuta zapachowa, bo tak jak powiedziałam Today to totalnie kwiatowe perfumy, a za takimi nie przepadam. Cena tych perfum za 50 ml to 60 złotych, także jest to niska półka perfum i gdyby zapach przełamany był jakimś owocem byłyby to nie najgorsze perfumy, no ale są jakie są. Nie polecam tego zapachu dla młodych dziewczyn, ponieważ to bardziej perfumy 50+ i 60+. 

Avon Today to zapach banalny, prosty, typowy Avon, chociaż plusa ma za niewywoływanie migreny i wielką trwałość. Flakon również ma prosty, klasyczny, elegancki. Niemniej jestem pozytywnie zaskoczona, że za taką cenę można kupić tak trwałe perfumy, to naprawdę dobra sprawa.

Tak jak widzicie na zamieszczonym obrazku, flakon Avon Today prezentuje się nie najgorzej, chociaż ja jestem miłośniczką oryginalnych, bardzo wyszukanych flakonów. Jedynie co kiepskie i tandetne jest w tym flakonie to plastikowa zatyczka. Pozdrawiam serdecznie, a tak swoją drogą to uwielbiam dla Was pisać recenzje perfum, ponieważ lubię siedzieć z flakonem przy moim nosie, wspominać sobie czy dany zapach wpisał się w moje wspomnienie i recenzować. Taki post, w której opisuję perfumy to dłuższa robota, bo muszę podejść do sprawy i obiektywnie i wczuć się w to co mówi mój nos. Od czwartku kolejne perfumy zaczynam testować i pewnie za jakieś dwa miesiące pojawi się kolejna recenzja perfum. Buziaki, Wasza Aleksandra. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz