poniedziałek, 3 lipca 2017

Legalizacja MARIHUANY w Polsce

Ponad tydzień temu posłowie w Polsce poparli ustawę legalizującą leczniczą marihuanę w Polsce. Jest to duży krok naprzód w tym zaściankowym kraju i jestem szczerze powiedziawszy bardzo pozytywnie zaskoczona, że posłowie Prawa i Sprawiedliwości także zagłosowali na TAK! Cieszy mnie to, że w końcu przestali się bać tego co dla nich mniej znane. Bardzo jestem ciekawa kiedy ustawa wejdzie w życie i kiedy to olej z konopi indyjskich znajdzie się w polskich aptekach. Sejm nadal zastanawia się gdzie powinno uprawiać się marihuanę. Według mnie i na chłopski rozum najlepiej uprawiać ją w swoim kraju, ponieważ pieniądze z jej uprawy będą szły dla Polski a nie dla innego państwa. Dużo osób jeszcze nie wie o tym, że w dzisiejszych czasach można zrobić biznes ze wszystkiego i na wszystkim. Niemniej to duży krok, że marihuana będzie dopuszczona do leczenia w Polsce i z tego należy się cieszyć, bo to wielka szansa na zdrowie dla tysięcy Polaków. Brawo! ✌

Każdy kto mnie dobrze zna, wie że popieram leczenie i rekreacyjne stosowanie marihuany. Nie widzę, żadnych wad w jej stosowaniu, ale należy podkreślić, że nigdy nie byłam i nie jestem od niej uzależniona. Szczerze powiedziawszy nie spodziewałam się po Polskim Sejmie w tym okresie polityki, że legalizacja marihuany leczniczej będzie miała miejsce. 

Uważam też, że w chwili obecnej jest duża szansa na to aby za kilka lub kilkanaście lat weszła ustawa o całkowitej legalizacji marihuany. Bardzo bym tego chciała, bo Polska mogłaby zarobić, a Polacy mogliby być bardziej zrelaksowani, weseli i chociaż na kilka godzin szczęśliwi bez większych skutków ubocznych. Paradoksalnie po marihuanie człowiek nie tyje, ponieważ poprawiona jest przemiana materii, więc teraz wiecie czemu przytyłam, za mało zielonego w tym smutnym jak pizda mieście(Łódź, kurwa!). Rzecz jasna, w myśl klasyka ✋

Holandio, miłości moja już w listopadzie się widzimy ❤❤❤❤❤❤

Wasza Aleksandra, na umyśle na pewno nie zielona 😈


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz