wtorek, 31 października 2017

Halloween 2017 czyli krwista czerwień, rogi i CYCKI

Straszny wieczorek Wszystkim ✋❤❤❤❤❤❤ dzisiaj jestem taka nieogarnięta, że miałam problemy aby ze wszystkim zdążyć na czas, ale na szczęście spięłam tyłek i zdążyłam z dzisiejszym halloweenowym postem. W nocy śniły mi się koszmary, jakieś demony i obudziłam się punkt 3 w nocy, a kto oglądał Egzorcyzmy Emily Rose ten wie, że godzina 3 w nocy to godzina demonów. Jak się w nocy obudziłam tak trzęsło mi się w piersi serce, że aż się potem zaczęłam śmiać, że wystraszyły mnie jakieś głupie sny. Ale ten post nie o snach, a o dzisiejszym Halloween.

To mój nowy nabytek. Imitacja dyni. Świetna jest ta latarenka. Dodatkowo świeczka, którą zapaliłam w niej pachnie moim ulubionym połączeniem czyli jabłkiem z cynamonem. Po prostu orgazm dla nosa. Latarenkę i wyżej wspomniane świeczki typu "świetliki" spotkacie w Pepco. Latarenka występuje jeszcze w zielonym kolorze, ale nie ma co się oszukiwać ta bardziej przypomina halloweenową dynię. 

Jest mi dzisiaj tak cholerrrrrnie gorąco, że chętnie bym się rozebrała. Nie wiem już co mi dolega, ale znowu mam gorączkę ha ha ha... chyba naprawdę umrę ha ha ha 😈😈😈😈😈😈 Z tą bluzką mam miłe wspomnienia, stanik jest bardzo wyuzdany, ponieważ sutki w nim nie są zakryte i jest przezroczysto-czarny, także bardzo sexy. Czerwień i czerń to moje ulubione ciuchowe połączenie, bo zawsze robi wrażenie i sprawia, że cała kreacja jest bardziej wyuzdana, wyrafinowana, wymowna. 

A tak oto prezentuję się w całości. No w całości powiedzmy, że to jest w całości ha ha ha... 😈😈😈😈😈😈 Jest czerwień, jest choker, są rogi, no i CYCKI. 

Co sądzicie o takiej stylizacji halloweenowej? Chętnie pokazałabym Wam wszystko, ale że tak powiem siedziałam sobie bez majtek 😃 nie no, miałam na sobie, czarne, koronkowe stringi. 
Wybaczcie, że piszę tak chaotycznie ale napiłam się trochę wódki z kechupem także, może będę żyła. Krwawa wódka jest zawsze na propsie w Halloween pamiętajcie!!! Ale mam teraz pytanie za 100 punktów. I jak oceniacie te rogi? Podoba się? Bo mnie bardzo. Są takie delikatne, niewymuszone i idealnie według mnie prezentują się na głowie. Mój brat przymierzał, moja mama i również wyglądają super. Powiedziałabym, że moja mama najlepiej w nich wyglądała, ponieważ ma jasne włosy i była uczesana w koka, także nie tylko rogi pasują do rozpuszczonych włosów ale także do spiętych. 

Mój plan na dzisiejszy wieczór jest dosyć intensywny, bo na wieczorze się nie skończy. Alkohol, przekąski, filmy i mam nadzieję, że jutro obudzę się zdrowsza ha ha ha... ❤ Bawcie się dobrze w tegoroczny Halloween. Dobrze się zabawcie, pijcie, palcie, kochajcie się i nie bójcie się śmierci, bo to będzie tak naprawdę jedna wielka zabawa w zaświatach. Cudownego krwawego Halloween 😈
Krwawego od kechupu, rzecz jasna. Buziaki 😘

Wasza krwista Aleksandra 😈😈😈😈😈😈

Bo Diabłem się jest, a nie tylko bywa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz