niedziela, 8 października 2017

Rodzinny weekend

Dobry wieczór Wszystkim ✋ dzisiaj bardzo szybko, ponieważ czas mnie ponagla. Myślałam, że uda mi się coś napisać na blogu w weekend, ale niestety nie miałam czasu, ponieważ nie siedziałam przed laptopem tylko spędziłam ostatnie dwa dni tygodnia z rodziną i bardzo dobry to był czas. Ale oczywiście chcę Was przeprosić, że wpisy pojawiają się ostatnio rzadziej niż miały się pojawiać. Będę się starać ale nie mogę już nic obiecać. Jutro czeka mnie kolejny tydzień wyzwań i jak pomyślę, że oprócz zajęć na studiach każdego dnia mam coś do zrobienia, to mam ochotę schować się pod kołdrę i wywiesić transparent z napisem NIE PRZESZKADZAĆ. Trzymajcie kciuki aby w tym tygodniu udało mi się napisać post na blogu. A teraz życzę Wam słodkich snów i owocnego nowego tygodnia. Buziaczki 👄

Taaak... jestem rozczarowana, że Was rozczarowałam, ale czasem nie mam czasu. Mimo, że utyłam, to nie jest to tak, że siedzę z dupą w miejscu. Doskonale o tym wiecie, że trochę na głowie mam. Buziaki i śpijcie dobrze 👄👄👄

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz