poniedziałek, 4 czerwca 2018

Facebook usuwa nasze zdjęcia!

Dzień dobry Wszystkim ✋ Dzisiaj chcę Wam powiedzieć, że jestem coraz to bardziej rozczarowana funkcjonowaniem Facebooka. Od pewnego czasu zauważyłam, że moje zdjęcia znikają z mojego konta na Facebooku. Znikają i już nie powracają! Myślałam, że FB wprowadził już regulację dotyczącą nieusuwania zdjęć przez naszych znajomych nam, ale najwyraźniej się myliłam(jak ostatnio często). Czy Wy też spotkaliście się z czymś takim? Z racji tego, że nie lubię jak mi się coś nie zgadza, mam w notesie zapisane ile zdjęć mam na Facebooku, ile na blogu, ile na laptopie. Po prostu nienawidzę jak mi się coś nie zgadza. W sumie kto lubi, prawda?! Z tego co wiem kiedyś każdy znajomy mógł kliknąć na zdjęcie swojego znajomego i zaznaczyć opcję "Zgłoś naruszenie", "Zgłoś". Dzisiaj taka opcja już nie istnieje, a moje zdjęcia nadal giną. Wkurwia mnie coś takiego. Pewnie ktoś powie - Ale to tylko zdjęcia, większych problemów nie masz? Ok. To nie zakrawa pod jakieś traumatyczne zdarzenia, ale są to moje zdjęcia, które w żaden sposób nie naruszają polityki prywatności Facebooka, więc te zdjęcia powinny zostać na moim fejsowym profilu i tyle. Piszę o tym abyście też zdawali sobie z tego sprawę. W ogóle macie jakieś pomysły jak można temu przeciwdziałać? Czy jest to po prostu walka z wiatrakami i z systemem nie wygram? Napiszcie tutaj w komentarzach lub na Facebooku co sądzicie i czy mieliście takie same doświadczenia z usuwaniem zdjęć przez najbardziej popularny portal.

Trzymajcie się chłodno(na szczęście pogoda już nie jest taka upalna) 👄👋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz