piątek, 1 czerwca 2018

Dzień Dziecka dniem każdego człowieka

Dzień dobry moi Kochani 👋 Już dawno nie pisałam w nocy i najwyraźniej mi tego brakowało. Zawsze gdy chciałam napisać refleksyjny post pisałam w nocy, ponieważ o tej porze doby najlepiej mi się myśli i wnioskuje. Dzisiaj jest Dzień Dziecka 2018. Każde dziecko uwielbia ten dzień, bo wtedy dostaje prezenty, może bezkarnie zajadać się lodami i bawić do upadłego. To taki dzień wszelakiej swawoli. Ja natomiast szerzej pojmuję ten dzień, ponieważ uważam, że każdy z nas czy ma naście czy sześćdziesiąt lat posiada w sobie wewnętrzne dziecko, które domaga się uwagi i zainteresowania ze strony najbliższych. Nie wolno zapominać, że każdy z nas był dzieckiem. Dzisiaj jesteśmy po prostu dużymi dziećmi czy też dorosłymi dziećmi. Gdy byłam mała uwielbiałam oglądać na VHS Piotrusia Pana. Bo Nibylandia, bo wieczne dzieciństwo, bo cudowne dziecięce życie bez problemów i smutku. Chyba zostało mi to do dziś i szczerze mówiąc nie żałuję. Dlaczego by nie pielęgnować tego wewnętrznego malca, który chce się bawić, chce wolności, swobody? Myślę, że żyjemy w dziwnych czasach, wśród coraz to bardziej specyficznych i zdegenerowanych ludzi, którzy chcą udawać poważnych, ale są żałośni i śmieszni(w złym tego słowa znaczeniu). Myślę też, że mimo różnych wydarzeń w moim życiu nadal nie utraciłam tego wewnętrznego dziecka, które lubi zabawę, jest wesołe i wierzy w świat będący krainą mlekiem i miodem płynącą.

Wiem, że czytają mnie osoby w różnym wieku. Czego mogę Wam życzyć w tym dniu? Myślę, że wolnego umysłu, bo wtedy też będziecie naprawdę wolnymi ludźmi. Życzę Wam oczywiście zdrowia, bo naprawdę jest to najważniejsza rzecz w życiu. Chciałabym aby każdy z Was znalazł coś co może kochać i w tym trwać. Nie mówię tylko o ludziach, ale chociażby o pasji. Powinniście dążyć do uszczęśliwiania samych siebie, bo jeżeli będziecie kochać swoją osobę to inni będą patrzeć na Was lżejszym okiem. Musicie zdać sobie sprawę, że życie nie kończy się po 30-stce czy kiedy cyknie Wam 18-stka. Życie trwa póki żyjecie i powinniście robić wszystko aby było najlepszą wersją Waszego scenariusza. I pamiętajcie abyście nie brali wszystkiego tak śmiertelnie poważnie, bo życie samo w sobie jest już niekiedy cholernie smutne. Można mówić, że życie jest piękne, ale to tak naprawdę generalizowanie. Życie jest jakie jest. Najczęściej jest po prostu zlepkiem złym i dobrych zdarzeń, z przewagą tych przeciętnych. Piękne są tylko niektóre nasze przeżycia i wspomnienia. Trochę może wyda się to dla Was rozczarowujące, ale nie myślcie w tych kategoriach. Jestem za tym aby mówić o życiu w taki sposób jakie ono jest. Nie zawsze jest cudownie, czasami to łzy, pot i cierpienie, ale po to mamy możliwość zmiany aby uszlachetniać siebie i swój byt. Nie jesteście przegranymi póki się nie poddacie. Ja wiele razy ponoszę porażki ale wstaję i idę dalej. Lubię uciekać od tego co mnie niepokoi, ale jeśli mi na czymś zależy to walczę. Taką już mam naturę.

Dziś Dzień Dziecka. Pamiętajcie, że ten dzień nie jest dniem tylko dla Waszych młodszych pociech z rodziny ale pozwólcie sobie na to aby to był też Wasz dzień. Zatraćcie się w radości i zapomnijcie o smutku choćby na ten jeden dzień, a na pewno kolejne dni będą dla Was bardziej znośne.

Życzę każdemu z Was beztroski, swawoli i wolności umysłu. Bawcie się w tym życiu jak najlepiej, bo nikt z niego żywy nie wychodzi. To śmiertelna gra, każdy zapłaci za nią życiem, ale trzeba wierzyć, że będzie to najdłuższa i najbardziej cudowna gra w jaką kiedykolwiek graliście. Starajcie się utrzymać w tej grze jak najdłużej w cudownym nastroju.


Tego ja Wam życzę Aleksandra, która o smutku i radości wie bardzo wiele. Trzymajcie się ciepło i pamiętajcie, że to też jest Wasz dzień 👋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz