czwartek, 21 czerwca 2018

Świętuj Noc Kupały!

Dzień doberek Wszystkim ✋😊😊😊 dzisiaj przypada Światowy Dzień Masturbacji to raz. A dwa przypada dzisiaj moje jedno z ulubionych świat w roku czyli Noc Kupały, Noc Świętojańska, Noc Litha. Jak zwał tak zwał. Rok temu pisałam o tym dniu i jego historii. Odsyłam Was do tego postu. Podlinkuję Wam tutaj http://aleksandramaassen.blogspot.com/2017/06/masturbacja-wasnego-ego.html

Pisałam(kliknij w link) o kwiecie paproci, najkrótszej nocy w roku i o tym, że Słowianie tak naprawdę szukali tego "kwiatu" między nogami niedoświadczonych seksualnie dziewczyn. Nie chcę się powtarzać skoro podlinkowałam Wam post sprzed roku. Dzisiaj dokończę to co rok temu nie dokończyłam. A mianowicie opowiem Wam jak to sprawa wyglądała z wiedźmami latającymi na miotle 😈😈😈😈😈😈 Na polach, na łąkach w dniu Nocy Świętojańskiej wiedźmy(najczęściej znachorki i zielarki rzecz jasna) latały na miotłach co z dala(bardzo daleka) widzieli mieszkańcy wsi. Te kobiety były posądzone o czary i inne magiczne zamiłowania. Jaka jest prawda? Czy one naprawdę latały na miotle po łąkach? Hmm... szczerze mówiąc gdybym była czarownicą to nie latałabym tak nisko, bo wyżej z pewnością są lepsze doznania i widoki. I tak też było ze wspomnianymi wiedźmami. Nie latały na miotle, a przynajmniej nie te, o których opowiadam w dzisiejszym poście. Ludzie z daleka mogli uważać zachowania tych kobiet za latanie na miotle, ponieważ one faktycznie dziwnie się poruszały tak jakby latały. Biegały dosyć psychodelicznie. Jak Wam się wydaje dlaczego? Zastanówcie się przez moment i Wam powiem, bo szczerze to nie zgadniecie. Wiedźmy na Noc Kupały szykowały ziołowe maści z różnymi psychoaktywnymi ziołami(np. wilcza jagoda czy szalej jadowity) i wiecie co z nimi robiły? Smarowały bardzo obficie swoje narządy intymne, ponieważ dzięki takiemu sposobowi składniki maści mogły ekstremalnie przedostać się do organizmu. I tak też się działo. Często pojawiało się pieczenie miejsc intymnych, więc słowiańskie wiedźmy biegały z nogi na nogę i wyglądało to jak specyficzny taniec rytualny. Skąd ja to wiem? Zgłębiam nauki tajemne, a po godzinach jak każda szanująca się wiedźma latam na miotle 😈😈😈😈😈

Cieszy mnie fakt, że po roku napisałam ten post o Nocy Kupały. Bardzo zależało mi aby przekazać tę ciekawą historię. Ludzie często oceniają to co widzą, a nie stan faktyczny. Miejcie to na uwadze.
Jak należałoby świętować Noc Świętojańską? Najlepiej na świeżym powietrzu, na kocu, w białej sukience(koniecznie z naturalnego materiału), Panowie w białej lnianej koszuli, jedząc naturalne jedzenie(owoce, warzywa i nieprzetworzone przetwory). To dzień kiedy oddajemy cześć naturze, bo ona jest doskonała. Pamiętajcie o tym w tym korporacyjnym świecie. Kąpiel tego dnia najlepiej wziąć na koniec dnia, ponieważ wtedy układ planet jest dla nas najbardziej korzystny i ma działanie uzdrawiające. I ostatnie to wisienka na tym świątecznym torcie to SEKS czy to z partnerem czy samym sobą. Noc Kupały jest niezwykle połączona z seksualną energią. Było tak od pokoleń. Także Panowie idźcie szukać kwiatu paproci, a Panie te niedoświadczone macie szansę utracić "wianek". Miłej zabawy! Świętuj Noc Kupały! 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz