czwartek, 25 kwietnia 2019

En haluu kuolla tänä yönä czyli FIŃSKA MUZYKA

Dobry wieczór Wszystkim 😈 Mój znajomy kilka miesięcy temu zaraził mnie fińską muzyką. Nigdy nie przypuszczałam, że mogę się tak oczarować fińskim językiem, kulturą i MUZYKĄ. Ale tak... stało się! 😈😈😈 Niestety niewielu Polaków słucha takiej muzy, ponieważ raz to nieznajomość języka fińskiego, po drugie utwory prosto z Finlandii to w dużej mierze muzyka rozrywkowa, DISCO. Niemniej ja już po pierwszym utworze zapodanym przez mojego kumpla od języka niemieckiego zostałam zauroczona tak jak wyżej napisałam. I dzisiaj relaksując się po dość intensywnym dniu postanowiłam sobie posłuchać muzyki fińskiej. Natrafiłam na super utwór, którego nazwę macie podaną w tytule mojego posta, a poza tym ustawiłam go jako piosenkę w tle bloga. Słuchajcie i rozkoszujcie się. Oczywiście przetłumaczcie sobie tekst tak jak ja to zrobiłam 😈


Zazwyczaj słucham muzyki anglojęzycznej, niderlandzkiej, niemieckiej i oczywiście hiszpańskojęzycznej, bo w duszy to od dziecka gra mi LATINO, ale od pewnego czasu słucham dobrej, rozrywkowej fińskiej muzy. I z czystym sercem mogę Wam ją polecić. Jeśli nie wiecie co moglibyście puścić swoim znajomym na imprezie to zapodajcie im muzykę prosto z kraju św. Mikołaja, a na pewno będą zadowoleni 😈


FIŃSKA MUZYKA zajęła kilka procent mojej duszy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz