niedziela, 21 kwietnia 2019

#SeeBloggersLodz :)

Dzień dobry o 4 rano 😇😈 Nie śpię, bo nie jestem zmęczona, więc postanowiłam podzielić się z Wami bardzo dobrą wiadomością. Jadę na SeeBloggers! ❤ Dla każdego blogera to wydarzenie jest niesamowicie ważne i dla mnie również. Rok temu się nie udało, zaś w tym roku zostałam zaproszona i bardzo mnie to ucieszyło. Jestem bardzo podekscytowana i już się doczekać nie mogę. Choć z drugiej strony nie chcę czasu przyśpieszać, bo śpiesząc się pamiętajcie, że śpieszymy się do śmierci 😈

Oprócz interesujących(dla mnie) warsztatów czeka mnie impreza wieczorna, która jest imprezą bankietową. Co do osoby towarzyszącej to jeszcze nie jestem zdecydowana czy chcę wybrać kobietę czy mężczyznę. Tego dowiecie się w kolejnych postach kiedy to podejmę się tego jakże trudnego wyboru. Nie chciałabym aby osoba, którą zaproszę nudziła się na takim evencie, ponieważ nie każdy lubi życie wśród gwiazd, celebrytów i tym podobnych. Dlatego chcę wybrać rozsądnie i chciałabym aby osoba, którą wybiorę poczuła się wyróżniona a nie szła z jakiegoś obowiązku czy chęci nie zrobienia mi przykrości. Dlatego przede mną naprawdę trudna decyzja.


Na koniec chciałabym to Wam właśnie podziękować, ponieważ od kilku lat tworzymy naszą niszową społeczność. Wspieramy się, wymieniamy poglądami. Dla mnie to szalenie istotne, że na moim blogu nie ma hejtu. Zdarzyły się 3 osoby, które wylały swoją żółć i gorycz osobowości w komentarzach, ale wybaczam im, bo nie wiedzieli co czynią 😇😈 Mam nadzieję, że z każdym rokiem Myśli Kobiety Wyzwolonej będą się bardziej rozwijały i ulepszały. Nie zamierzam zatrzymać się na tym co jest, tylko dalej rozwijać swoją pasję jaką jest pisanie i potrzeba ekspresji. Dziękuję Wam, że jesteśmy razem i tworzymy małą internetową rodzinkę. Jesteście SUPER! ❤❤❤


Ślę najszczersze pozdrowienia i buziaki w czółka 👄❤✋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz