wtorek, 23 kwietnia 2019

SEXMASTERKA umarła

Dobry wieczór moi Kochani! Dzisiaj chciałabym z Wami porozmawiać o czymś co wydarzyło się jakiś czas temu na polskim YouTube`ie. Sexmasterka zakończyła swoją seksowną działalność i przyszła z nowym pomysłem na siebie jako Lil Masti. Szczerze mówiąc doznałam prawdziwego szoku, ponieważ uwielbiałam SexMasti za jej odwagę, otwartość i bezpośredniość. Mówiła jak jest, a nie to co ludzie chcieliby usłyszeć. Była kolorowym ptakiem, który naprawdę umiał zainspirować. Wiem, że wiele, ba! mnóstwo osób wyśmiewało ją lub było oburzonych jej kontrowersyjnym zachowaniem. Niemniej dla mnie była super, bo uwielbiam kontrowersję oraz odważnych, pewnych siebie ludzi. SexMasterka bez wątpienia należała do takich osób co uczyniło ją bardzo popularną w Internecie. Kiedy dowiedziałam się, że to już koniec SexMasti było mi jakoś tak smutno, byłam rozczarowana i zaskoczona, że odeszła, ale po czasie zrozumiałam, że zaszła w niej pewna zmiana, którą chciała obwieścić światu, a przy okazji nauczyć ludzi czegoś nowego. Zdaję sobie też sprawę z tego, że SexMasterka była postacią stworzoną na potrzeby promocji samej siebie oraz nie oszukując - DLA PIENIĘDZY. Aniela to świetna bizneswomen, której się udało. Pokazała ludziom, że można robić to co się lubi i być najbardziej szczęśliwą osobą na świecie dzięki temu. Dla wielu osób głupiutka blondyneczka, dla mnie cwana i mądra kobieta.

Ludzie bardzo często oceniają po pozorach. Widząc roznegliżowaną laskę, w kolorowej peruce, wulgarnej bieliźnie, niebotycznych szpilach, mówiącą o seksie... ludzie myślą - DZIWKA, KURWA, SZMATA. Nie zastanawiają się, że to wszystko może być gra dla osiągnięcia wielkich pieniędzy. Nikt nie powinien zapominać, że seks od lat najlepiej się sprzedaje. Czy to w kinie, w literaturze czy Internecie. Tak już jest.

Uwielbiam to zdjęcie oraz filmiki z wanny.

Cudna kobieta i idealna sylwetka ❤

Moją ulubioną piosenką SexMasterki jest Głębokie Gardło oraz Rak. Uważam, że GG to utwór z rewelacyjnym bitem. Na YouTube można jeszcze posłuchać, ale jak długo będzie taka możliwość nie wiadomo niestety. Oby jak najdłużej.


Dzisiaj SexMasterka to LilMasti. A jaka będzie kolejna odsłona Anieli? Jak obstawiacie?


Tymczasem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz