piątek, 5 kwietnia 2019

Regeneruję się :)

Dobry wieczór Kochani! 😇 Dzisiaj wypadałoby coś dla Was napisać, bo od poniedziałku pozostajecie bez postu. Tak dłużej być nie może ha ha ha 😈

Dzisiaj intensywnie się regenerowałam. Zawsze odżywam w samotności jak na introwertyka przystało. Dużo osób tego pewnie nie rozumie, ale trudno, ważne że ja się lepiej poczułam 😈 Powiało egoizmem i egotyzmem, ale trudno... czasem trzeba takie metody zastosować aby do siebie dojść. I prawie doszłam! - jakkolwiek dwuznacznie to zabrzmiało. Z moim serduszkiem jest lepiej. Najprawdopodobniej to była ostra niestrawność, ponieważ w niedzielę nic nie zjadłam, a o 22 zjadłam dwie duże miski płatków z mlekiem i popiłam to nektarem bananowym. I pewnie rozumiecie, że skończyło się to dla mnie źle i kończyć nie będę... 😈

Osobiście nie mogę strasznie narzekać na moje zdrowie w tym roku, bo porównując mój stan z 2018 rokiem to jest jak niebo a ziemia. Ale wiecie, że podczas łykania jakichkolwiek leków, różne skutki uboczne występują. Ja łykam 3 leki na nadciśnienie, więc czasem po prostu mam gorsze dni i muszę sobie odsapnąć. Jasne, że wolałabym nic nie łykać, ale staram się aby dojść do 2 tabletek na dobę. Z 7 tabletek zeszłam do 3 więc to naprawdę duży postęp. Nadciśnienie nauczyło mnie radzenia sobie ze stresem. Kiedyś to uznałabym, że ból serca to zawał i umieram, dzisiaj po prostu trochę opadłam z sił, energii, ale już jest lepiej. Zapewniam!


Pisać będę póki żyć będę 😇

Buziaki i ściskam Was mocno 👄

2 komentarze:

  1. Sorry ale piszesz kompletne bzdur.Kazdy kto ma nadciśnienie wie dobrze że z tych leków się nie schodzi tylko bierze do końca życia .A twoje objawy w postach mówią że posiadasz nerwicę, i powinnaś się leczyć ,o ile już nie bierzesz leków.To nie zadny wstyd przyznać się do tego w dzisiejszych czasach trudno zajść osoby zdrowe nie znerwicowane,takie mamy czasy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór :)
      Moje nadciśnienie spowodowane jest zaburzoną pracą nerek. Napisałam o tym w poprzednich postach. Hormon nerki RENINA, jest odpowiedzialny za to czy ciśnienie jest dobre czy nie. Pisałam też, że mam 500% przekroczoną normę i tak łykam lek na nerki.

      Z leków na nadciśnienie można zejść, o ile jest to nadciśnienie wtórne nie samoistne. Pisałam też o tym, że miałam zatrzymanie oddawania moczu na kilka dni.

      Oczywiście, że nerwica nie jest wstydem i każdy kto ją ma nie musi się tego wstydzić, bo to choroba jak każda inna.
      Nie, nie posiadam nerwicy - sprawdziłam u specjalisty. Uff przynajmniej taka ulga! :)

      Czasy masz racje jakie są takie są, niestety.

      Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń