sobota, 20 kwietnia 2019

Wesołego Zajączka! :)

Osobiście nie lubię Wielkanocy i absolutnie nie czuję tego klimatu. U mnie moja mama idzie z koszyczkiem do kościoła, szykuje stół pyszności i dekoruje pokój stołowy akcentami świątecznymi. Ja się zbytnio tymi świętami nie interesuję, choć moja rodzina jest wierząca i dla nich są to najważniejsze święta w roku.

Niemniej chciałabym Was złożyć świąteczne, wielkanocne życzenia 😇

Życzę Wam ZDROWIA, bo ono jest najważniejsze. Mając to i ruszając zadek z miejsca możecie osiągnąć wszystko. Bez zdrowia jest ciężko dobrze żyć. Także życzę Wam abyście mieli dwie ręce, dwie nogi i zdrową głowę 😈. PIENIĘDZY, bo to jest mega potrzebne, aby osiągać swoje cele i realizować marzenia. SZCZĘŚCIA, choć wg mnie coś takiego jest bardzo ulotne. Wg mnie aby być szczęśliwym trzeba zmienić myślenie i otaczać się ludźmi pozytywnymi, którzy nie dołują i nie zasmucają. WIEDZY, bo to karta przetargowa tego świata. Należy się cały czas rozwijać i poszukiwać siebie. Ważne jest to aby znaleźć w życiu coś co nas uszczęśliwi, coś do czego nam ludzie nie będą potrzebni. MIŁOŚCI, bo? Bo czasem fajnie poczuć się kochanym/kochaną. Miłość jest abstrakcyjnym pojęciem i dla każdego oznacza coś innego. Dlatego znajdźcie taką miłość o jakiej marzycie. Tego na te Święta Wam życzę 😇😇😇


Wesołego Zajączka Kochani! 👯

2 komentarze:

  1. Nie lubisz świąt, bo zbyt realistycznie do nich podchodzisz :P gdyby nie święta, nie miała byś wolnego ani dla siebie, ani dla rodziny, a przecież nie lubisz chyba robić zakupów w niedzielę :D

    Tylko nie wpadnij do nory króliczka ostrzega zajączek ^-^
    jest taka piosenka : "Natalia Kills - Rabbit Hole"
    www.youtube.com/watch?v=AIuWlC3R5HI

    Wesołych Świąt, i miło widzieć, że wróciłaś do zdrowia,
    ps: piosenka od 18 lat, zawierająca brzydkie słowa,
    dlatego jej nie grali w Polskim radiu, co uważam za dyskryminację artystyczną :P

    G. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię robić zakupy w niedzielę i dlatego bardzo nie podoba mi się zakaz handlu w niedzielę. Niemniej jakoś daję sobie Grzesiu radę, bo na przykład taka Żabka funkcjonuje w niedzielę i sklepik spożywczy :P

      Posłucham koniecznie tego utworu :D

      Ja też się cieszę, że już prawie wróciłam do zdrowia. Zdrowie jest bez dwóch słów NAJWAŻNIEJSZE :)

      Pozdrawiam Cię serdecznie :*

      Usuń