środa, 6 listopada 2019

Jak mieć różowe włosy?

Tak jak obiecałam przychodzę dzisiaj do Was z postem, w którym powiem Wam jak uzyskałam taki kolor włosów na moich końcówkach. Bardzo podoba mi się tegoroczny trend na kolorowe włosy i dlatego zdecydowałam się na taki szalony kolor. Jeśli jesteście ciekawi czym pofarbowałam moje blond włosy to proszę abyście spojrzeli poniżej. Nie nie nie, nie chodziło mi o mój dekolt! 😈

Przed Państwem siostra fioletowej płukanki Cameleo czyli RÓŻOWA PŁUKANKA. Powyższy produkt kosztował niecałe 7 złotych, a będziecie mogli używać go z dobre kilka a może nawet kilkanaście razy w zależności od długości włosów i odcienia jaki chcecie uzyskać.

Jak użyć płukanki aby cieszyć się różowymi włosami?

- Różową płukankę użyłam pierwszy raz na mokre włosy po ich umyciu i niestety kolor "nie złapał". Także takiej metody nie polecam.

- Drugi raz użyłam płukankę po umyciu i wysuszeniu włosów. A mianowicie:

1. Umyj włosy.
2. Wysusz włosy.
3. Przygotuj plastikową miskę, plastikową łyżkę i różową płukankę do włosów.
4. Wlej do miski LITR cieplej wody.
5. Dodaj na oko płukanki tak aby zabarwiła wodę w misce na kolor KRWISTY (spokojnie włosy nie będę czerwone).
6. Wymieszaj aby płukanka zaprzyjaźniła się z wodą.
7. Zanurz włosy całe głową do dołu albo samymi końcówkami.
8. Kilka sekund potrzymaj i wyciągnij.
9. Spłucz włosy letnią wodą.
10. Wysusz włosy i ciesz się z różowego koloru na Twojej czuprynie :)

Tak wyglądały włosy po zanurzeniu w misce z różową płukanką.

A tak po ich wysuszeniu.


Mam nadzieję, że wszystkie osoby, które pragną mieć różowe włosy spróbują różowej płukanki Cameleo od Delii. To tania, szybka i bezpieczna metoda na zafarbowanie włosów na różowo. Różowe włosy bardzo przyciągają uwagę, ponieważ są rzadko spotykane choć w tym roku częściej niż kiedyś. Poza tym to wyzywający i bardzo odważny kolor, więc spodziewajcie się, że ludzie będą zerkać. Ja jak doskonale wiecie lubię kiedy ludzie na mnie patrzą, więc cóż... nie narzekałam ha ha ha. Jak najbardziej polecam zabawę z różowymi włosami, bo ten kolor odmładza i dodaje pazura.

Buziaczki 💋💋💋💋💋.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz