piątek, 29 listopada 2019

TARGI ZDROWIA, WRÓŻB I NIEZWYKŁOŚCI

Dobry wieczór Wszystkim! 😇😇😇 Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o super wydarzeniu, które organizowane jest dwa razy w roku, a mianowicie mowa jest o TARGACH ZDROWIA, WRÓŻB I NIEZWYKŁOŚCI. Pierwszy raz dowiedziałam się o tym wydarzeniu uczęszczając do ostatniej klasy gimnazjum. Interesowałam się bardzo ezoteryką oraz parapsychologią, więc informacje o tym festiwalu wpadły mi dosyć szybko w ręce. Wiecie... Wszechświat zsyła nam to czym się karmimy. Jeśli poszukujemy magii w życiu to w końcu na nią natrafiamy. Wszechświat jest prosty, życie tu na ziemi jest zdecydowanie bardziej skomplikowane. Na omawianych targach byłam 3 razy i muszę powiedzieć, że klimat jest iście magiczny. Czuć tę niezwykłą atmosferę, ponieważ dwa razy w roku do Łodzi przyjeżdżają wróżki, jasnowidze, szamanki, czarodziejki, wiedźmy, bioenergoterapeuci i zielarze z całej Polski. Impreza organizowana jest w hali EXPO.

W tym roku nie mogłam wziąć udziału w tych targach, ponieważ byłam na Piotrkowskiej. Niemniej jednak już w kwietniu kolejne Targi Zdrowia, Wróżb i Niezwykłości, na których nie może mnie zabraknąć.

Będąc kiedyś na tym wydarzeniu skorzystałam z bardzo drogiej wizyty u wróżki Akimy. Akima jest niezwykłą kobietą i świetnym doradcą duchowym. Mam nadzieję, że kiedyś raz jeszcze wybiorę się do niej na seans. Na targach kupowałam zawsze srebrny Pierścień Atlantów, który kiedyś był moją codzienną, wręcz obowiązkową biżuterią. Oczywiście kupuję także kryształy bądź różowy kwarc. Poza tym nigdy nie mogę się napodziwiać, ponieważ są to tak bardzo moje klimaty, że czuję się jak w magicznej krainie, z której nie chciałabym nigdy wyjść. Na festiwalu jest mnóstwo rzeczy, które można kupić, skosztować (jak na przykład sery, miody czy inne potrawy, którymi trudnią się wiedźmy). Moja babcia korzystała kiedyś z irydologa i muszę powiedzieć, że analiza zdrowia z tęczówki oka naprawdę działa i jest prawdziwa. Mojej babci powiedziano dokładnie na co jest chora i z czym ma problem. Mnie Azjatka również co nie co powiedziała, a mianowicie to, że mam zaburzoną gospodarkę wodną oraz kłopotu z jajnikami. Owszem mam niezbyt zdrowe nerki, woda mi się zatrzymuje i przy badaniu USG mój prawy jajnik jest prawie niewidoczny choć nie ma cech patologicznych. Na TZWIN naprawdę jest wiele do obejrzenia i do przedyskutowania z ciekawymi osobistościami. Każdemu kto interesuje się ezoteryką, parapsychologią, astrologią i zielarstwem polecam te targi. Niezwykłe doznania, z których chce się czerpać ogrom wiedzy.

Powiem Wam, że oprócz mojej fascynacji ezoteryką w moim życiu wydarzyło się wiele niezwykłych rzeczy, a wręcz zjawisk. Nie każdy musi w to wierzyć, ale ja wierzę bo widziałam i doświadczałam. Poza tym kto raz otworzy się na strefę ducha to do końca z nią jest związany. Z mojej strony mogę powiedzieć tylko tyle, że mam czyste pole energetyczne, które miałam "badane". Dlatego też wyczuwam zakłócenia w aurze. Kiedy idę na przykład na spacerze koło bloków, domów czy... działek odczuwam energetykę miejsca. To znaczy ni mniej ni więcej tyle, że odczuwam dobrą, złą bądź neutralną energię miejsca. Nie mówię o tym każdemu, ponieważ wśród ludzi jest wielu sceptyków, ale tak mam i zawsze się to sprawdza. Gdybym miała określić najlepsze miejsce energetyczne w Łodzi to byłaby to Retkinia. Jest to najbardziej czyste pole energetyczne jeśli chodzi o miejsce. Kiedyś chciałabym Wam więcej o tym opowiedzieć, ponieważ odczuwanie energii miejsc jest ze mną od hmmm... 13 lat. Jak to się objawia i etc. opowiem w innym poście, ponieważ to temat na nowy post, jak i może na kilka nowych postów.


Póki co idę zmyć makijaż, napić się wody i oddać się w ramiona Morfeusza. Mam nadzieję, że kogoś zainteresowałam tematem, ponieważ o ezoteryce można powiedzieć wiele, ale nie można odmówić jej tego, że jest to naprawdę niezwykły i bardzo obszerny dział nauki. Dla niektórych pseudonauki ale nauki.


Życzę Wam magicznych snów moje Wiedźmy i Wiedźmini 👄👄👄.
Zawsze radość, zawsze zdrowie i zawsze miłość (no i seks) 😈😈😈😈😈.


Tymczasem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz