wtorek, 5 listopada 2019

Mam RÓŻOWE WŁOSY

Dobry wieczór o jakże nieprzyzwoitej porze 😈. Dzisiaj przychodzę do Was z lekkim i przyjemnym postem o włosach. W tym roku jestem w 1 roku numerologicznym kiedy to spływa na mnie nowa energia, która powoduje, że poszukuję czegoś nowego dla siebie. Aż chce się powiedzieć - Zmiany Zmiany Zmiany. W tym roku miałam włosy brązowe (całe naturalne), ombre, całe włosy blond, chłodny blond, a teraz... włosy blond z różowymi końcówkami. Jak na 10 miesięcy to naprawdę wiele zmian wizerunku. Żadnej zmiany nie żałuje, bo właśnie tego było mi trzeba. Równowagę często łapię w zmianach, więc sami wiecie MUSIAŁAM ha ha ha. A teraz aby zbytnio nie przedłużać wstępu oto moje różowe włosy.

I co myślicie? 😈😈😈 Ja osobiście bardzo dobrze się czuję w takim image`u i jestem mega zadowolona z osiągniętego efektu. Włosy się nie spaliły, nie zniszczyły a to już coś. Poza tym to co zrobiłam jest procesem nieinwazyjnym, więc każdy, nawet dziecko może sobie zrobić właśnie taki róż na swojej czuprynie.

Bardzo wiele zapytań dostałam na Instagramie na temat mojego naszyjnika. Otóż moi Kochani... naszyjnik jest bardzo starannie zrobiony, mimo iż kosztował 10 złotówek!!! Kupiłam go na Allegro w sklepie z artykułami ezoterycznymi. Jest długi, ładnie wysmukla szyję i dekolt. Poza tym bardzo zwraca uwagę. A dodatkowo bardzo podoba mi się napis w środku oraz usta z wampirzymi kłami. Naszyjnik jest wypukły jak szło lupy albo hmmm... okulary na astygmatyzm czyli takie szła cylindryczne.

Co do kłów wampira to sama posiadam dwójki i trójki a`la wampirek 😈. Kiedy to jesteśmy w czasach gdy Amerykanie prostują zęby i wstawiają porcelanę na naturalne szkliwo tak w Chinach i Japonii jest moda na krzywe dwójki, które dodają uroku przez swoją "nieprostość" (czyżby neologizm?). Takie info dla niewtajemniczonych.

Włosy po dwóch myciach wyglądają tak, ale nie ma co się dziwić, ponieważ ten produkt, który użyłam nie daje długotrwałego efektu, a poza tym róże, fiolety i inne kolory bardzo szybko znikają z włosów. Niemniej taki subtelniejszy efekt też mi się podoba.

Powiem Wam też, że różowe włosy nie są eleganckie co jest pewne jak to, że mamy już listopad. Róże włosy czy też fioletowe lub niebieskie fajnie wyglądają, stylowo, modnie i bardzo ekstrawagancko ale nie są eleganckie i nigdy nie będą, ponieważ to nie jest naturalny kolor włosów tak jak brąz, czerń, blond czy rudy. Fajnie jest się pobawić kolorami gdy na dworze deszczowo, ponuro i coraz chłodniej, ale raczej moje poszukiwania idealnego koloru włosów dla mnie, nadal będą trwały. Zobaczymy co będzie dalej działo się na mojej głowie, ale z różem moja przygoda już się kończy. W następnym poście dowiecie się czym zafarbowałam włosy na różowo, bo z pewnością zżera Was ciekawość. Także wyczekujcie kolejnego włosowego postu.

Na koniec dzisiejszego postu chcę Wam powiedzieć, że najprawdopodobniej zrobię fioletowe włosy, ale kiedy to póki co nie wiem, bo chcę aby róż całkowicie wypłukał się z moich blond włosów, a pewnie to jeszcze z tydzień potrwa.


Trzymajcie się Kochani cieplutko i napiszcie mi proszę Was w komentarzach co myślicie o różowych włosach oraz o mnie w takim kolorze.

Buziaczki 💋💋💋.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz