czwartek, 21 listopada 2019

Taki listopadowy dzień...

Hejka! ✋👋👄😇😈 Dzisiaj jest deszczowy, chłodny, listopadowy dzień, ale jako Wiedźma lubię ten miesiąc, ponieważ naładowana jestem energią, która popycha mnie do działania. Dziś nic ambitnego nie robiłam, ponieważ w nocy ogarniałam zdjęcia czyli skalowałam, modernizowałam, ulepszałam, wyostrzałam i tak dalej i tak dalej. Zajęło mi to z 5h, więc poszłam spać o bardzo nieprzyzwoitej porze, bo o 6 rano. Jak wstałam to do tej pory jestem nieprzytomna, a kawy nie chcę pić. Uznałam, że naskrobię dzisiaj coś lekkiego dla Was, ponieważ w tym miesiącu piszę strasznie nieregularnie. Poza tym chciałam pochwalić się Wam nowym zakupem czyli tym co widzicie na mnie ha ha ha 😈. Kupiłam sobie czarne koronkowej kimono z satyny, które jest bardzo ale to bardzo seksowne i eleganckie. Ten zakup poczyniłam w H&M. Jest to nowość z jesiennej kolekcji marki. Koszt takiego kimona (czy kimono się odmienia?) to 99,99 zł. Jak Wam się podoba?

Kolejna sprawa jest taka, że wczoraj zakupiłam na Allegro lustro, dzięki któremu będziecie mnie widzieć w całej okazałości oraz zdjęcia będą jakościowo lepsze, ponieważ moje obecne retro lustro ma już skazy, ponieważ po pewnym czasie lustra się starzeją. Dla ciekawskich powiem tyle, że lustro jest lustrem ściennym o wymiarach 120cm x 80cm. Kolor ramy to DĄB SONOMA. Całe lustro jest lustrem na zamówienie, na które będę czekała do przyszłego tygodnia, ponieważ zdecydowałam się na ramę wypukłą, która jest dodatkowym atutem, na który dłużej należy poczekać. Jestem podekscytowana, że w końcu kupiłam duże lustro do mojego pokoju i będę mogła cieszyć się nim przez długi długi czas.

Do jeszcze lepszej jakości zdjęć potrzebuję nowego telefonu z aparatem o kilkunastu megapikselach (najlepiej!). Mam nadzieję, że za jakiś czas będziecie bardzo zadowoleni z jakości zdjęć, którymi się z Wami dzielę. Wielokrotnie narzekaliście mi 😈😈😈, że jakość selfie`aków jest karygodna, więc czego nie robi się dla własnych Czytelników. Być może zakupię telefon jeszcze w tym roku, ale nie wiem jak pogodzę wiele spraw, w które muszę zainwestować pieniądze. Także mam nadzieję, że niebawem zdjęcia, które będę dodawać będą PEREŁKAMI. Co do mojego iPhone`a, którego dostałam od mojego brata to jest to super telefon, którego trudno "zedrzeć". Tylni aparat to 5, zaś przedni to niecała 1, więc selfie są tragiczne i mają widoczne piksele. Dlatego muszę zainwestować w nowy sprzęt abyście mieli lepsze efekty wizualne mojej pracy.

Teraz idę zjeść drugi posiłek (nie ma co się dziwić skoro wstałam o 13...😈). I dzisiaj szef kuchni hahaha czyli ja polecam smażoną kiełbaskę i sok z zielonego banana 😇😈. Właśnie wiele osób pyta mnie o cholesterol, a raczej o poziom cholesterolu. Powiem Wam tak... mam 26 lat i 9 lat byłam wegetarianką, nie jadam smalcu, masło używam może raz w tygodniu, nie jadam za często boczku chociaż uwielbiam. Mimo, że od 2 lat jem mięso to nie jadam go bardzo dużo, choć wcale sobie jakoś specjalnie nie odmawiam. Mój poziom cholesterolu jest jak u osoby bardzo szczupłej dlaczego? Hhmmm... myślę, że jest to tylko sprawa genetyki, ponieważ miałam kiedyś cioteczkę, która pod boczek smarowała chleb masłem i nigdy nie miała za wysokiego cholesterolu choć była kobietą ze sporą nadwagą. Niemniej jednak tak piękną, że złamała wiele męskich serc. Moja rodzina nazywała ciocię Jadzię - Marilyn Monroe rodziny. Dlatego też uważam, że to kwestia genetyki. Mam szczupłe koleżanki lub szczupłych ludzi w rodzinie, którzy mają za duży poziom cholesterolu. Genetyka i jeszcze raz genetyka. Są rzeczy, które ciężko zmienić, niekiedy nie można, więc nie ma co walczyć ze sobą tylko cieszyć się tym co się ma.

Życzę Wam cudownego listopadowego czwartku oraz mnóstwo uśmiechu i zdrowia na każdy dzień!


Buziaczki 👄👄👄❤✋👋

2 komentarze:

  1. Czy Ty jesteś bezrobotna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konfucjusz powiedział, że ten kto robi to co kocha nie przepracuje ani jednego dnia ;) :*

      Pozdrawiam cieplutko i ślę pozdrowienia z Łodzi :)

      Usuń