wtorek, 26 listopada 2019

Listopad oczami iPhone`a czyli... Czy robię się na rudo?

Dobry wieczór Wszystkim! ✌ Ostatnio miałam tak wiele na głowie, że nie miałam kiedy usiąść do laptopa i wejść na Myśli Kobiety Wyzwolonej aby napisać post. Ale dzisiaj już jestem Kochani ❤. Dzisiaj chciałabym Was zaprosić do podejrzenia mojego prywatnego życia w zdjęciach. Wiem, że uwielbiacie tę serię na blogu, ponieważ posty z tej kategorii są odwiedzane przez wielu z Was. Także... zapraszam do wieczornej lektury.

W tym miesiącu bardzo intensywnie poszukiwałam lustra do swojego pokoju. Tutaj jestem w Ordom, gdzie nie byłam już wieki. To jest naprawdę genialny sklep meblowy, w którym również jest możliwość zakupów online.

Dionizy skradł moje serce tak bardzo, że zrobiłam mu prawie 100 fotek. Niech zdrowo rośnie!

Moja mama w listopadzie obchodziła imieniny, więc kupiłam jej na ten dzień srebrne kolczyki z cyrkoniami. Jak Wam się podobają?

Dyzio ❤❤❤

Bardzo podobają mi się podświetlane półki i myślę czy sobie takiej nie kupić. Co myślicie?

Uwielbiam czerwone, bordowe kanapy i wersalki. Z chęcią kupiłabym sobie ten model, bo bardzo mi się spodobał. To również mebel z Ordom.

Tutaj możecie oblookać fragment mojej toaletki. Aktualnie testuję te 4 flakony perfum.

Ostatnio pierwszy raz obejrzałam serial turecki pt. "Więzień miłości". Ciekawy serial. W ogóle mam ciekawe spostrzeżenie. Czy nie dziwi Was fakt, że telewizja polska puszcza mnóstwo seriali tureckich?

Lubie brokat i się tego nie wstydzę. Jestem sroką i uwielbiam jak coś się błyszczy. Tę paletę cieni do powiek zakupiłam w H&M za bagatela 30 złotych. Nie wszystkie cienie z tej palety są świetne ale 4 z nich są naprawdę dobre. Polecam!

Jak już jesteśmy w temacie produktów kosmetycznych to zakupiłam w H&M dwie wody toaletowe.

Flakony są cudne ❤

Wracając z Bałut od mojego brata szłam 2h na piechotę i myślałam, że nogi wejdą mi w tyłek. Kurwowałam na lewo i prawo ze złości i smutku.

Jadąc z Adamem przejeżdżałam koło Galerii Łódzkiej. Z dobre 3/5 lat w niej nie byłam. Jeśli wybieram się na zakupy to jadę do Portu a gdy idę do kina to decyduję się na Manufakturę i jej Cinema City.

Takie to życie blogera...😈😈😈.

Nie wiem jak Wy ale ja ubóstwiam żyrandole kryształowe. Ostatnio licytowałam na aukcji antyczny kryształowy żyrandol, ale niestety mi się nie udało. Ten widziałam w Ordom i chętnie bym go przygarnęła ha ha ha.

Ciekawe o czym myśli Dionizy.

To kebab z kurczakiem i frytki z Zahira.

Teraz Was zaskoczę ale zakochałam się w kopytkach.

Karol i Dominik to para gej-youtuberów, których uwielbiam za otwartość, charyzmę i ciekawe spojrzenie na rzeczywistość.


To idealny gotycki domek dla mnie. Zakochałam się!

Coraz bardziej zastanawiam się nad przefarbowaniem się na rudo. Dokładnie na taki kolor jak posiada ta zgrabna kobieta o pięknej pupie. Robić?

Czasem po prostu trzeba mieć w życiu wyjebane aby nie zwariować. Łatwo się mówi, ale trudniejsze jest to do zrobienia. Zazwyczaj nie mam wyjebane, ponieważ uważam, że wszystko w życiu jest ważne, ale niekiedy staram się odpuścić aby nie cierpieć. I polecam każdemu. Ćwiczmy umysł dla własnego zdrowia psychicznego.


Tymczasem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz