piątek, 12 stycznia 2018

Informacje dla Was na najbliższy tydzień

Dobry wieczór ✋ dzisiaj chciałabym aby dzisiejszy post był postem informacyjnym na najbliższy tydzień. Z racji tego, że moje zdrowie nie jest takie jakie powinno być i ostatnio szwankuje mi ciśnienie chcę Was powiadomić, że być może w ten weekend a także w najbliższym tygodniu nie pojawi się żaden nowy post, ponieważ jestem dosyć osłabiona przez skoki ciśnienia i nie chcę spędzać czasu przed laptopem i Internetem. Zamierzam więcej spacerować, aby pobudzić krążenie do lepszego funkcjonowania chociaż szczerze mówiąc nie wiem czy to coś pomoże w moim stanie. Niemniej jeszcze chyba nie umieram. Ostatnio funkcjonowałam zbyt intensywnie(jeszcze przed świętami) i teraz ta adrenalina się zemściła na mnie i daje mi we znaki teraz serce. Za dużo stresów, za dużo tłustego, świątecznego jedzenia, a za mało ruchu i teraz pewnie takie są skutki. Chyba pisząc to chcę się pocieszyć co nie co. Mam nadzieję, że rozumiecie to i nikt nie będzie narzekał "gdzie są posty?!!!". Posty będą, ale "biorę" sobie wolne i muszę wypocząć i dojść do siebie, bo inaczej się wykończę. Jak wrócę na bloga to na pewno poinformuję Was czy ciśnienie mi odpuściło i jak się czuję. Wy jedynie możecie trzymać kciuki z dobrej woli, a lekarze muszą coś zrobić, aby pomóc mojemu sercu. Trzymajcie się i dbajcie o swoje serca. Buziaki 👄👄✋❤✌

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz