wtorek, 2 stycznia 2018

SEX POT czyli Trawka Marzeń

Dzień dobry moi Drodzy ✋ z racji tego, że tydzień temu Święta Bożego Narodzenia się skończyły postanowiłam, że czas na zmianę świątecznego utworu na inny. Wybrałam dla Was piosenkę Afroman, który jest amerykańskim raperem specjalizującym się w komediowym hip-hopie. Utwór, który będzie gościł na Myślach Kobiety Wyzwolonej to nic innego jak Because I Got High. Piosenka jest po prostu o zjaraniu się. Ale mimo, że utwór jest miły, przyjemny do ucha ma głębsze dno. Ten kto jest na bakier z angielskim niech sobie przetłumaczy, warto.

Skoro jesteśmy w temacie trawki dzisiaj dla relaksu obejrzałam amerykańską komedyjkę dla młodzieży SEX POT(Trawka Marzeń). Myślałam, że będzie to dno sądząc po opiniach na FilmWebie, i film jest faktycznie słaby, aczkolwiek w swoim gatunku dobry i kilka razy się uśmiałam. Poza tym gdzie zjarani gości, laski z gołymi cyckami tam zawsze dobra zabawa. Film dobry na relaks. Każdemu czasem potrzebne jest porządne odmóżdżenie i uzyskanie totalnego chilloutu.

Mam nadzieję, że utwór w tle bloga się Wam spodoba i może obejrzycie też film aby zrelaksować się w tym ponurym styczniu. Życzę Wam aby ten 2018 rok pięknie się rozwijał i napełniał Was pozytywnymi wibracjami. Spokojnego wieczoru jeżeli czytacie to z Polski albo cudownego dnia jeśli jesteście z innych państw, znacznie odleglejszych od Polski. Buziaczki 👄


Zawsze Wasza(niezielona) Aleksandra 😁😆😅❤❤❤❤❤❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz