środa, 3 stycznia 2018

Styczeń miesiącem paczek

Witajcie Kochani ✋ styczeń bez zbędnych wątpliwości mogę nazwać Miesiącem Paczek. Uwielbiam zakupy i na tym punkcie mam naprawdę bzika, bo po galeriach handlowych mogłabym chodzić godzinami, oglądać, przymierzać i kupować. Aczkolwiek od 2016 roku zakochałam się w zakupach online i teraz z racji tego, że zyskuję dzięki takim zakupom mnóstwo czasu to kupuję za często i za dużo(chociaż w moim przypadku za dużo nie istnieje ha ha ha). Wiem o tym, że w tym roku powinnam oszczędzać, ponieważ planuję zainwestować sporo pieniędzy w doszkolenie/dokształcenie siebie i ta inwestycja będzie kosztowała gruby hajs, dlatego obiecałam sobie, że od lutego zacznę oszczędzać. Swoją drogą nie powinnam nic więcej kupować, bo niby nie mam takiej potrzeby, ale wiecie jakie są oczy. Widzą to chcą, a jak chcą to muszą to mieć. Takie już są ludzkie oczy. Co zrobię? Jak nic nie zrobię! ha ha ha. W styczniu oczekuję 4 paczek, także jestem podekscytowana, ponieważ uwielbiam przesyłki i jestem na tym punkcie naprawdę CRAZY! Mam nadzieję, że z każdej przesyłki będę zadowolona, bo różnie to bywa z zakupami online. A Wy jak podchodzicie do kupowania czegokolwiek przez Internet? Wolicie sprzedaż tradycyjną czy zmieniliście Wasze zakupy na shopping internetowy? Bardzo jestem ciekawa Waszych opinii i doświadczeń w tej materii.

Na koniec dzisiejszego postu chcę Wam powiedzieć, że w tamtym tygodniu jeszcze przed Sylwestrem dostałam paczkę z IPERFUMY, w której przyszło moje zamówienie perfum bardzo rzadko spotykanych, tanich, w uroczym flakonie. Perfumy są ze średniej półki a cenowo są dostępne naprawdę dla każdego, ponieważ są niedrogie. Wiem, że nie każdy z Was może przeznaczyć ze swojego budżetu domowego 500 złotych na flakon perfum, także postanowiłam, że teraz będę przez jakiś czas testować perfumy tanie aby każdy z Was mógł wybrać coś co Was zaciekawi nie tylko zapachowo ale i cenowo. Jeśli ktoś nie lubi słodziaków takich jak Pink Sugar, które ostatnio Wam zrecenzowałam to przy następnej propozycji perfum będzie bardzo zadowolony, ponieważ w nowych perfumach jest mnóstwo białych kwiatów. Jest to zapach kwiatowy i dosyć świeży, nawet powiedziałabym, że wytrawny, ale na recenzję przyjdzie czas, a poza tym jeszcze nie wiecie co to będzie za woda perfumowana. W styczniu oczekujcie na nową recenzję perfum także pamiętajcie, że cierpliwość bardzo popłaca.

Życzę Wam udanej środy, buziaczki Kochani 👄👄👄

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz