poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Im mniej polityki, tym więcej wolności

Dobry wieczór Wam Wszystkim! 😈 Jak ja uwielbiam pisać nocami. Wtedy mój mózg funkcjonuje na zupełnie innych falach. Ale do rzeczy! Jak zauważyliście już dawno nie pisałam o polityce, która kiedyś była moją małą pasją. Dlaczego przestałam? Odpowiedź jest prosta. Politykowanie łączy się z silnym stresem, nerwowymi sytuacjami i pracą społeczną. A ja poszukując spokoju musiałam porzucić nerwowe sytuacje, stresujące zajęcia i negatywnych ludzi. Im mniej polityki, tym więcej wolności.

Moi stali Czytelnicy wiedzą, że moje serce bije tylko(jeśli chodzi o politykę) dla SLD ❤❤❤. Niestety odkąd Miller odszedł od działań politycznych i partia ma nowego lidera to moja chęć do zapisania się do partii politycznej zmalała niemalże do zera. Mam 25 lat i wątpię, że jeszcze kiedykolwiek spróbuję sił w polityce, ponieważ taki poziom stresu do szczęścia nie jest mi potrzebny, więc chyba podziękuję. Owszem gdybym nagle dostała propozycję "wejścia z buta" do partii to zrobiłabym to bez zastanowienia, tak samo jak z wystąpieniem na okładce Playboya, która nadal jej punktem na mojej WISHliście.

Z polityką jest jak z dużym biustem w staniku. Im większy biust tym mniej luzu w staniku. I tak samo jest z polityką. Im tej polityki jest więcej tym obywatele mają mniej wolności. Eh... czasem przemawia anarchizm przeze mnie.

Niestety polityka nie była nigdy takim hobby dla mnie jak pisanie, które kocham. Już jako mała dziewczynka wiedziałam, że chcę pisać. Pisarki kojarzyły mi się z pewnymi siebie, niezależnymi, inteligentnymi i silnymi kobietami, które miały głos wśród ludu. Robić coś co się kocha i mieć za to pieniądze to sukces i ogromne szczęście. POLECAM ❤.

Nie umiem w tej chwili odpowiedzieć czy kiedyś wejdę do świata polityki, tego małego lub większego... ale dzisiaj wiem, że to nie jest mi do szczęścia potrzebne. Blog daje mi mnóstwo satysfakcji a wisienką na torcie Myśli Kobiety Wyzwolonej będzie moja książka 😈😇. Ale wszystko w swoim czasie. Na pewno będziecie pierwszymi ludźmi, którzy dowiedzą się o niej, a póki co się pisze.



Trzymajcie się cieplutko i znajdźcie coś co pokochacie do końca Waszych dni! Pasja to miłość wieczna, która nigdy się nie wypali, nigdy ona Was nie zdradzi, nigdy nie porzuci, nie sprawi, że będziecie samotni. Tylko dzięki niej będziecie wiedzieć, że macie coś dzięki czemu jesteście wolni i spełnieni.


Tymczasem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz