piątek, 9 sierpnia 2019

Lipiec & Sierpień oczami iPhone`a (40 zdjęć!!!) - ROBIĘ SOBIE IMPLANTY :)

Dobry wieczór moi Drodzy! 😈 Już dawno nie było Waszej(i mojej również) ulubionej serii na blogu, a mowa oczywiście o Oczach iPhone`a. Dzisiaj przychodzę do Was z 40 zdjęciami różnego rodzaju. Dzięki takim postom możecie bardziej podpatrywać moje życie. Wiem, że nie każdy z Was posiada Facebooka czy też Instagrama, więc wpisy tej kategorii są właśnie dla Was. Zapraszam do bardzo przyjemnej lektury i oglądania mnóstwa fotek. A nóż się czymś zainspirujecie 😇.

Ostatnio miałam przyjemność jechać z przesympatycznym panem taksówkarzem w rewelacyjnym wozie - Peugeot 508. Piękne auto, bardzo wygodne i spełniający prośby pan taksówkarz - czego chcieć więcej. Już dawno nie byłam tak dobrze obsłużona - jakkolwiek to zabrzmiało ha ha ha 😈. Pewnie zastanawiacie się dokąd jechałam? A mianowicie musiałam zapłacić mandat... a za co dowiedzie się w dalszej części dzisiejszego postu.

Z racji tego, że lubię próbować nowości to nie mogłam nie skosztować nowych błękitnych galaretek. Pychota!

Kiedyś stosowałam produkty do włosów tej marki. Pamiętam, że szampon bursztynowy był cudowny. Niemniej dzisiaj nie mogę "dorwać" produktów tej firmy. Może Wy wiecie gdzie można je zakupić?

To właśnie te cudowne błękitne galaretki! Jeśli chcecie zaskoczyć gości czymś ładnie wyglądającym i smacznym na imprezie do proponuję Wam przygotować w kryształowych salaterkach błękitne galaretki, które będę wyglądać bardzo stylowo podczas różnych uroczystości.

O fetyszystach stóp nie zapominam nigdy, ponieważ dużą część bloga poświęciłam właśnie fetyszyzmowi stóp i butów. Jeśli mam powiedzieć co mogłabym kupować w ilości hurtowej to właśnie buty, torebki i różne akcesoria do nóg typu: pończochy, rajstopy, bransoletki na kostkę.

Nie jestem wielką miłośniczką bakalii ale migdały w płatkach po prostu ubóstwiam ❤.

To nowy członek mojej rodziny - DYZIO ❤❤❤.

Nawet nie pytajcie mnie ile przez 2 miesiące wypiłam tej Pepsi bez kalorii. To już uzależnienie! Ale bardzo poprawia przemianę materii o ile regularnie(dzień w dzień) pijemy LITR tej Pepsi.

"UWIĘZIONE" to aktualnie mój ulubiony serial, nie licząc oczywiście "ZNIEWOLONEJ".

Na początku sierpnia wybrałam się do kliniki medycznej LA VIDA, która jest bardzo luksusową kliniką, w której możecie powiększyć sobie usta, leczyć się osoczem bogato-płytkowym, zrobić sobie lifting albo skorzystać z najnowocześniejszej metody antykoncepcji. Jest to klinika prywatna w Łodzi. Pierwszy raz w niej byłam i jestem naprawdę bardzo zadowolona z lekarza, do którego byłam umówiona oraz z wizyty. Bardzo polecam LA VIDA.

Od lat chodzę do ginekologa regularnie, ponieważ uważam że profilaktyka to najlepsze co możemy dla siebie zrobić. Moje drogie Panie badajcie się u ginekologa nie zapominając o zbadaniu biustu. Wcześnie wykryty rak daje 100% możliwość wyleczenia. Dlaczego postanowiłam skorzystać akurat z kliniki LA VIDA? Od roku zastanawiam się nad wszczepieniem sobie implantu antykoncepcyjnego, ponieważ nie mogę już brać tabletek z powodu nadciśnienia, palenia i nadwagi. Poza tym w mojej rodzinie były przypadki raka, guza, zawałów i wylewów więc jestem niestety obciążona genetycznie. Postanowiłam więc skorzystać z super metody zapobiegania ciąży jaką jest właśnie implant antykoncepcyjny. To bardzo droga zabawa, ale robimy ją raz i mamy zabezpieczenie aż na 5 lat(w przypadku nadwagi lub otyłości na 3-4 lata). Aktualnie jestem w trakcie leczenia obrzęku szyjki macicy i mam nadzieję, że nie mam guza 😈😈. I za jakiś czas jak dobrze wyjdą moje badania być może będę posiadaczką implantu.Więcej o tej metodzie opowiem Wam w osobnym poście, ponieważ temat warty jest nagłośnienia, a poza tym jak ja mogłabym Wam na Myślach Kobiety Wyzwolonej nie opowiedzieć o implancie antykoncepcyjnym.

Powiem Wam, że jako blondynka czuję się bardzo dobrze. Jeśli chodzi o opinię na temat mojego nowego koloru włosów to opinie są podzielone. Inni są zachwyceni, innym się nie podoba, a inni mówią, że dziwnie lub sztucznie wyglądam. Szczerze? mało mnie to obchodzi, bo ja jestem zachwycona. Poza tym mój blond to przejściowy moment w moim życiu. Przez jakiś czas będę blondynką, później planuję małą zmianę ale zauważalną, a potem totalna metamorfoza. A póki co cieszę się anielskimi włosami.

To jeden z moich smaków dzieciństwa. Uwielbiam malinki ❤.

Ostatnio przerzuciłam się na napoje bez kalorii, ponieważ nie chcę być uzależniona od cukru, który niszczy żyły i tętnice, osłabia włókna kolagenowe prowadząc do szybszego starzenia naszego organizmu.

Kto jeszcze nie wchodził na mój Instagram to niech żałuje, bo tam DUUUUŻO się dzieje.

Takie to ja zakupy robię.

To mój ulubiony smak bezkalorycznej Pepsi. Limonka rządzi!

DIONIZY jest taki kochany, że nic tylko go tulić, choć on woli skakać i się bawić. Choć liczę na to, że jednak zostanie przytulaskiem cioci Maassen.

Mój słodki pieszczoszek! Kocham bardzo ❤.

Ja i mama bardzo go wymęczyłyśmy. Zabawy było co nie miara.

TAK! Jechałam bez biletu w autobusie i skąd ten mandat. Jeśli jesteście ciekawi to w życiu dostałam tylko 2 mandaty za jazdę bez biletu. Więcej mandatów nie pamiętam XD.

Ma 2 miesiące!!!

To był dobry dzień, a skończył się mandatem...

Grzyb Dekoracyjny tudzież Muchomor Dekoracyjny. Uwielbiam wygląd grzybów dlatego nie mogłam się oprzeć i tego nie kupić. Punkt komfortu i wystroju niczym w The Sims zaliczony XD.

O tych cudnych brokatach pisałam w ostatnim poście. Zapraszam do zapoznania się z nim.

Tutaj widzicie kawałek mojej toaletki i moje nowości perfumeryjne, które czekają na rzetelne recenzje.

Moja babcia uwielbiała perfumy, więc będąc posiadaczką drugiego imienia po mojej babci nie mogło być inaczej i też ubóstwiam perfumy.

Moje 3 ostatnie lata to PACZKI PACZKI PACZKI.

Nie pytajcie mnie nawet jak wielki był ten KEBAB i co było po zjedzeniu go, nie pytajcie ha ha ha!

Pyszności z Żabki.

Marzę o czarnej łazience, ale ta miedziano-czerwona bardzo mnie urzekła.

Jeśli szukacie dobrym lodów to - LODY JAK DAWNIEJ spełnią wymagania arystokratycznych podniebień ha ha ha 😈😇

Lubię te lody, ale jednak te wyżej są znacznie lepsze.

Kto mnie zna ten wie, że preferuję wyraziste lakiery do paznokci, ale ostatnio naszła mnie ochota na nudziaki, więc oto nude nude nude. Co myślicie?

Lubię błękitne napoje i jedzenia, choć zdaję sobie sprawę, że to nic innego jak barwnik, bodajże... błękit... jakiś tam. Jeśli wiecie to napiszcie w komentarzu pod postem.

To był bardzo dobry drink. Nie przepadam za piwem i dla mnie mogłoby ono nie istnieć. Uwielbiam słodkie drinki, białe wino i oczywiście SZAMPANA, który jest moim ulubionym trunkiem.

Borówki to jedne z moich ulubionych owoców w przeciwieństwie do jagód, których nienawidzę.

Tortilla latynoska zakupiona w Żabce. Polecam, choć najlepsza jest ARABSKA.

A to coś co moje Tygryski lubią najbardziej. Z racji z tego, że lubię wysublimowaną erotykę i w ogóle nie lubię się w życiu zawodowym, prywatnym czy seksualnym nudzić to postanowiłam zakupić korek analny z lisią/kocią kitą w kolorze fioletowym. Zdecydowałam się na fiolet, ponieważ nie lubię być jak wszyscy. Na Myślach Kobiety Wyzwolonej pojawi się osobny post o mojej erotycznej paczce z Allegro. W ogóle chciałabym Was przeprosić, że ostatnio tak mało EROpostów, ale dużo obowiązków i nie mam weny, a do każdego postu trzeba takową posiadać.

Niestety uwielbiam się opalać w solarium i niestety w lipcu i sierpniu spędziłam na nim prawie 60 minut. Nie jestem już blada tylko znacznie śniada, więc to mi się bardzo podoba. Oczywiście korzystanie z solarium zwiększa drastycznie możliwość zachorowania na czerniaka, ale... trudno, to moja decyzja.




I tak dobrnęliśmy(kto z Was doszedł?) do końca tego postu. Bardzo lubię tę serię postów, mimo że zajmuje mnóstwo czasu, ponieważ zdjęcia muszą być w odpowiednim rozmiarze, z lepszym natężeniem i w ogóle takie posty wymagają po prostu CZAASSu. Mam nadzieję, że jesteście usatysfakcjonowani i zadowoleni, że w końcu macie objętościowo wielki post. A może ktoś z Was się czymś zainspirował? Podzielcie się ze mną tym w komentarzach.


Buziaczki! 👄👄👄


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz