piątek, 6 września 2019

Lisi ogon (KOREK ANALNY)

Każdy kto uprawia i lubi seks wie, że coś takiego jak KOREK ANALNY istnieje. Są korki w rozmiarze S, w rozmiarze XXL, zakręcone, stopniowane, kolorowe, przezroczyste, metalowe, szklane czy z silikonu medycznego. Po prostu czego dusza, a raczej dupa zapragnie 😈. Niemniej mało kto wie, że istnieją korki analne z lisim, końskim lub króliczym ogonkiem. Jeśli nie wiedzieliście to dzisiaj już wiecie! 😈😈😈😈😈 Jestem ogromną fanką takiego gadżetu w seksie, więc stwierdziłam, że co jak co ale na Myślach Kobiety Wyzwolonej musi pojawić się taki post. Dodatkowo w jednym z moim postów zobaczyliście mój lisi ogonek analny i byliście bardzo ciekawi wszystkiego na ten temat. Dlatego dzisiaj przychodzę do Was właśnie z takim EROpostem.

Aby przybliżyć Wam wygląd takiego korka analnego dodaję właśnie to zdjęcie wypożyczone z sieci. Korek analny z ogonem to nic innego jak zwykły korek analny z doklejonym/doczepionym ogonem (futerkiem). Myślę, że super sprawą byłoby samodzielne zrobienie takiego gadżetu, ponieważ możemy wybrać idealną długość oraz kolor futerka, które chcemy przymocować do korka. Na pewno kiedyś spróbuję sama zrobić taki korek analny, ponieważ ten rodzaj akcesorium erotycznego jest dla mnie tym czego całe życie szukałam ❤

A oto i on! Mój pierwszy OGONEK ANALNY. Długo go poszukiwałam, ponieważ nie chciałam mieć w klasycznym kolorze typu: brązowy, brązowo-szaro-czarny czy rudy. Chciałam w kolorze moich włosów czyli w blond, ale niestety nie znalazłam. Chciałabym aby ogon analny dopasowany był do koloru moich włosów. Kupiłam fioletowy a dokładnie liliowy ogonek, a jestem blondynką. Wiecie już co mi chodzi po głowie? 😈 Niebawem po raz kolejny rozjaśniam moje włosy, ponieważ tworzy mi się już naturalne odrostowe ombre, więc chcę znowu być całkiem blond. A za jakiś czas będę dążyła do uzyskania liliowych włosów, tudzież fioletowych. Mam nadzieję, że efekt jaki uzyskam będzie satysfakcjonujący dla mnie.

Tak wygląda mój obecny kolor włosów. Zobaczymy co się z nimi stanie za niedługo. Jeszcze chwilkę będę blondynką a potem Maassen o liliowych włosach. Co myślicie? Będzie fajnie?

Mój koreczek jest korkiem metalowym, który szybko łapie ciepło ciała. Jest w rozmiarze S. Polecałabym go dla osób, które nigdy nie miały styczności z seksem analnym oraz z innymi zabawkami analnymi. Korek jest naprawdę niewielkiego rozmiaru, więc nie musicie obawiać się bólu.

Mój liliowy korek analny z ogonem zakupiłam na Allegro. Był to mój pierwszy zakup z tej strony! Serio! 👀 Jeśli zastanawiacie się w jakiej cenie są ogony analne to tutaj mam złą wiadomość. Ogonki są dosyć drogie ale możecie znaleźć też tanie o ile dobrze poszukacie w sieci. Niemniej musicie sobie zdać z tego sprawę, że cena idzie w górę wraz z jakością, więc nie polecam oszczędzania pieniędzy na tym gadżecie, ponieważ co tu dużo mówić - będziecie go wkładać w tyłek, a to miejsce jest bardzo wrażliwe i delikatne. Ceny lepszych ogonów wahają się od 50 do 130 złotych. Ja za moje fioletowe cudo zapłaciłam 70 złotówek. I powiem Wam, że uważam iż zapłaciłam naprawdę niewiele, ponieważ kupić korek z ogonem w jakimś wystrzałowym kolorze graniczy z cudem. Choć jak to się mówi - Szukajcie a znajdziecie.

Powiem Wam, że od dzieciństwa uwielbiam anime, więc nie dziwi mnie to, że w dorosłym życiu zainteresowałam się ogonami analnymi, które bardzo często goszczą w japońskich filmach animowanych. Jako dziecko nie zdawałam sobie z tego sprawy, ale dzisiaj już wiem, że przemysł anime jest przemysłem niekiedy bardzo erotycznych filmów. Ogonki analne są dla mnie bardzo urocze, dziewczęce i seksowne. Dla niektórych to dewiacja dla mnie jest to zdecydowanie fetysz.

Nigdy w życiu nie kupiłabym korka analnego z końskim ogonem, ponieważ koński ogon kojarzy mi się strasznie wulgarnie plus powiewa zoofilią, która dla mnie jest największym zboczeniem tak samo jak pedofilia czy koprofilia. Na pewno zakupię jeszcze króliczy ogonek analny ale to wtedy kiedy schudnę, ponieważ ogon królika zdecydowanie lepiej będzie wyglądał w szczuplejszym tyłku. Wiem co mówię moi Drodzy! 😈😈😈

Na Myślach Kobiety Wyzwolonej na pewno jeszcze nie raz pojawi się temat ogonów analnych, ponieważ podoba mi się to tak samo jak stopy. Poza tym jest bardzo niewiele informacji w sieci o tym fetyszu a szkoda, bo jest bardzo uroczy i w ogóle nie posiada w sobie wulgarności. SOOOO CUTE! ❤❤❤❤❤❤❤

Czas zmienić windę, ponieważ moja szaro-srebrna już Was znudziła, więc specjalnie dla Was jadę na 10 piętro i przesiadam się do windy, która podlega do pierwszej klatki. Tak, jestem szalona! ale czego nie robi się dla swoich Czytelników ❤. Jak już zauważyliście od dawna lubię motywy zwierzęce, ponieważ natura jest mi bliska i całe życie będę powtarzała, że to my ją niszczymy, ponieważ jej nie szanujemy szukając dla siebie dóbr, a zapominając o naszej planecie. Panterka nie ma dobrej prasy, ale noszona odpowiednia jest zjadliwa. Wszystko jest kwestią stylizacji, pamiętajcie o tym.


Mam nadzieję, że dzisiejszy post bardzo Wam się spodobał. Mnóstwo z Was czekało na EROpost na moim blogu, więc w końcu się doczekaliście. Wielu z moich Czytelników było zainteresowanych moim zakupem, więc dzisiaj dowiedzieliście się wszystkiego na temat mojego liliowego ogona. Jeśli chodzi o moje włosy to zakupiłam dwie płukanki do włosów - różową i fioletową, więc będzie duże testowanie. Zdecydowałam się na płukanki a nie farbę, ponieważ nie wiem czy kolor będzie mi się podobał, a wiadomym jest to, że płukanka utrzymuje się przez kilka myć. Mam nadzieję, że dalej będziecie śledzić moje losy i moich włosów ha ha ha 😇


Trzymajcie się cieplutko moi Kochani i życzę Wam cudownego piątku. Odpocznijcie sobie albo poimprezujcie! Ja niestety będę czekała na mechanika, ponieważ zepsułam kran i nadal nie działa. Ale nie ważne, taka śmieszna sprawa, że aż z bezsilności zaczęłam płakać i śmiać się...


Trzymajcie się 😇 Przysyłam Wam tysiące buziaków i przytulasów 👄👄👄✋.

8 komentarzy:

  1. To jest supersexi :D Liliowe włosy będą mega. Fajny post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Alex, że Ci się podoba :D dla mnie to również jest supersexi :D
      Mówisz? Mnie liliowe włosy, już od dawna kuszą i muszę je mieć chociaż na pewien czas :D

      Dziękuję, miło mi, że Ci się podoba :) starałam się.

      Do końca tego roku pojawi się kilka EROpostów, ponieważ mam kilka fajnych gadżetów do przetestowania ;)

      Pozdrawiam serdecznie
      Aleksandra

      Usuń
  2. No fajne ^-^ :D mógł bym Cię z takim ogonem zobaczyć :-)
    To pewnie teraz na 18 nastkę takie coś się kupuje zamiast wibratora...
    Jak już wspomniałaś o tych biednych zwierzątkach w co Ty miałaś tą sukienkę z Afryki? :XD
    Normalnie jestem w szoku :-) nie czytałem z miesiąc, a Ty jakiś lisi tygrysi styl się wkradł na bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co Grzesiu... myślę jednak, że na 18-stki jednak króluje stary, dobry WIBRATOR :p Kobiety jednak odrzuca wkładanie sobie czegoś w zadek ha ha ha.

      Lubię stroje z motywem zwierzęcym, bo "powiewają" dzikością, której w sobie mam sporo :P

      Pozdrawiam


      PS. Jak to miesiąc mnie nie czytałeś? Nooo wiesz?! Brzydko, bardzo brzydko :P

      Usuń
  3. Korki analne są super opcją do urozmaicenia "zabaw łóżkowych" ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    Mr. "X"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, korki analne są super :P

      Usuń
    2. Ciekawi mnie, czy używasz koreczka poza domem? Np. wychodząc na zakupy, w pracy, na spacerze, gdziekolwiek? ;D

      Pytam, ponieważ moja przyjaciółka też bardzo lubi koreczki analne i wiem, że zdarza jej się nosić poza domem ;)

      Może i ja kiedyś kupię sobie takowy.
      Czytałem, że mężczyźni (nie tylko homo), także praktykują.
      Ponoć masturbacja z korkiem jest bardzo przyjemna ;P

      Póki co, z zabawek erotycznych miałem kilka masturbatorów, ale z przykrością stwierdzam, że one, przy moich intensywnych zabawach, nie starczą na zbyt długo... :/

      Usuń
    3. Słyszałam, że wyjście z korkiem analnym z domu jest mega przyjemne, ale nigdy tego nie praktykowałam. Ale to tylko kwestia czasu ha ha ha :D

      Zabawa z korkiem jest GENIALNA, najlepsza :D

      Pozdrawiam

      Usuń