piątek, 25 października 2019

Czy fetyszystami stóp są także kobiety?

Dzień dobry moi Kochani! ❤ Dzisiaj chcę poruszyć temat, który ciągnie się za mną od dawna. Sprawa dotyczy fetyszu stóp jak już zdążyliście się zorientować po tytule dzisiejszego postu 😈. Jak wiecie jestem fetyszystką stóp, butów i atrakcyjnej bielizny. Uwielbiam kobiece ciuszki i zadbane stopy. Sama bardzo dbam o swoje stopy i paznokcie u stóp. Uważam, że każda zadbana i atrakcyjna kobieta powinna dbać o tę część ciała. To wcale nie wymaga mnóstwa roboty, wierzcie mi.

Ubóstwiam bransoletki/łańcuszki na kostkach stóp. A Wy lubicie u siebie i u swoich partnerek?


Większość mężczyzn, których poznałam było zaskoczonych, że uwielbiam stopy. Faceci myślą, że fetyszyzm stóp dotyka tylko ich. Otóż nie! Kobiety też potrafią być fetyszystami stóp... szczególnie te biseksualne. U każdej osoby fetyszyzm stóp inaczej wygląda. Jeśli chodzi o mnie uwielbiam podziwiać latem męskie stopy w sandałkach i japonkach (wcale nie uważam jakoby noszenie japonek było niemęskie). Niestety polscy mężczyźni słabo dbają o tę część ciała. Kobiety niestety też nie są lepsze, ponieważ często widzę latem i wiosną stopy w odciskach, brudne, połamane paznokcie z brudem. Ogólnie ludzie mało dbają o stopy bo wychodzą z założenia, że ich nie widać. A to błąd. Każdy powinien choć w podstawowym względzie o nie dbać.



Dlaczego mężczyzn zaskakuje fakt, że są także kobiety będące fetyszystami stóp? Otóż... większość fetyszystów stóp i butów to jednak faceci. Kobiet jest bardzo niewiele, które uwielbiają stopy. Dlaczego tak jest? Nie wiem? Może dlatego, że faceci na ogół nie mają ładnych stóp?

Niemniej tak jak powiedziałam - SĄ KOBIETY KTÓRE SĄ FETYSZYSTKAMI STÓPEK. I to nie podlega żadnej wątpliwości.


Mam to szczęście, że poznałam sporo fetyszystów stóp, którzy uwielbiają masować tę część ciała. Dla mnie masaż stóp to jedna z najprzyjemniejszych rzeczy, którą można mi sprezentować. Masaż stóp mnie relaksuje do tego stopnia, że usypiam jak niemowlę. Poza tym nie ma nic bardziej seksownego dla mnie jak patrzenie na mężczyznę, który masuje mi stopy, dotyka kostek oraz miejsca ścięgna Achillesa. OBŁĘD! ❤ Ah... aż się rozmarzyłam. Poza tym jestem niepoprawną romantyczką  i uwielbiam mieć składane pocałunki zarówno na dłoni (wcale nie myślę, że to coś złego i niekulturalnego) oraz na stopach. <rozmarzona>...


Mam nadzieję, że wyjaśniłam Wam sprawę fetyszyzmu stóp u kobiet. On istnieje i nie jest to mit. Poza tym tym postem chciałabym zachęcić kobiety i mężczyzn aby dbali o stopy, ponieważ to część Waszego ciała, która jest naprawdę dla wielu osób bardzo atrakcyjna. Paznokcie stóp najlepiej u kobiet prezentują się umalowane w kolorach ciemnych takich jak bordo, czerwień, czerń i burgund. Jeśli są tutaj Panie, które pragną poczuć się seksownie nosząc sweter i jeansy to zachęcam do umalowania paznokci na wyżej zaproponowane przeze mnie kolory. Zobaczycie, że to działa. Nikt nie rodzi się seks bombą. Seks bombą się staje. Ja do 19 roku życia chodziłam w spodniach, bluzach, z niewielką ilością makijażu. Do pewnych rzeczy trzeba dojrzeć i rozwijać się i przekraczać swoją strefę komfortu. Zachęcam Was do minimalnych zmian w wyglądzie, które są kobiece, zmysłowe i bardzo seksowne dla Panów, którzy na Was patrzą. Miłych metamorfoz!


Buziaczki 👄👄👄

13 komentarzy:

  1. na Kobiece stopy też zwracasz uwagę? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy centymetr twoich uroczych stópek jest idealny, marzę aby choć raz mieć je na twarzy by poczuć ich dotyk,zapach i móc je posmakować. Jesteś piękną kobietą. Pozdrawiam, Beliar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję mój drogi, choć nie wiem czy tak można się zwracać do samego księcia piekieł :D

      Ślę za to gorące uściski :)

      Usuń
    2. Proszę o więcej wpisów na Twoim blogu o twoich cudownych i słodkich stópkach, jakieś nowe foto;)pozdrawiam serdecznie. Beliar

      Usuń
    3. Będę się starała, bo mnóstwo osób właśnie tego chce... ba! tego pragnie :D

      Usuń
  3. A co sądzisz o malowaniu męskich paznokci u stóp bezbarwnym lakierem? Ja np dodatkowo mam french

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci Aruncjo, że dla mnie obojętne jest to jak mężczyźni się ubierają, bo nie lubię ingerować w sposób ubierania się i noszenia u żadnej osoby czy to u mężczyzny czy to u kobiety. Ale jeśli pytasz czy u mężczyzn podobałby mi się manicure lub pedicure to moja odpowiedź brzmi NIE. W ogóle mnie to nie przekonuje :)

      Pozdrawiam Cię serdecznie i przesyłam moc buziaków :*

      Usuń
  4. Aleksandro, czy zdarzyło Ci się pieścić stopy facetowi, lub kobiecie? ;)

    Już sobie wyobrażam to "stópkowe 69" ;P

    Pozdrawiam serdecznie!

    Mr. "X"

    OdpowiedzUsuń
  5. Obstawiam, że pieściłaś stopy kobiecie ;D

    OdpowiedzUsuń