wtorek, 29 października 2019

Parafilie Seksualne

Na Myślach Kobiety Wyzwolonej poruszam miks tematów. Niemniej najczęstszą tematyką jest sex i refleksja. I tym razem nie będzie wielkiego skoku w nieznane, ponieważ w dzisiejszym poście zajmiemy się niczym innym jak seksem, a dokładnie PARAFILIAMI SEKSUALNYMI. Do tego wpisu zbierałam się już długi czas... sama nie wiem dlaczego, ponieważ ten temat jest jednym z moich ulubionych, ponieważ dotyczy parafilii seksualnych czyli inaczej mówiąc zaburzeń preferencji seksualnych, dewiacji, perwersji seksualnych oraz zboczeń płciowych. 

CZY PARAFILIA TO SYNONIM FETYSZU?

- Według psychiatrów i seksuologów tak właśnie jest. Niemniej dla mnie parafilia jest zboczeniem, zaś nazywanie dewiacją jakiegokolwiek fetyszu jest dla mnie słowem o zbyt dużej wadze i o bardzo negatywnym znaczeniu jeśli sytuacja dotyczy na przykład fetyszu stóp czy fetyszyzmu pępka. Ja rozgraniczam parafilię od fetyszy, ponieważ pierwsze to zboczenie seksualne, zaś drugie jest pobudzaczem seksualnym lub innymi słowy - upodobaniem. Dzisiaj udowodnię Wam, że między parafiliami seksualnymi a fetyszami jest spora różnica. 


PRZYKŁADOWE PARAFILIE SEKSUALNE:

1. Pedofilia - jest czynnością seksualną z dzieckiem, osobą małoletnią. Dla pedofila obcowanie z osobą o niewykształconych cechach płciowych jest ogromną satysfakcją. 

2. Zoofilia - są to kontakty płciowe ze zwierzętami. 

3. Koprofilia - w tym zboczeniu chodzi o kontakt z kałem oraz w skrajnym przypadkach zjadanie go.

4. Nekrofilia - kontakty płciowe ze zwłokami. 

5. Podglądactwo - podglądanie osoby, która rozbiera się lub odbywa akt seksualny. 

6. Sadomasochizm - obecność przemocy w trakcie aktów seksualnych.



PRZYKŁADOWE FETYSZE SEKSUALNE:

1. Podofilia - inaczej mówiąc fetysz stóp i butów.

2. Fetyszyzm pępka - całowanie i lizanie pępka.

3. Agorafilia - pobudzenie seksualne występuje podczas zbliżeń w miejscach publicznych.

4. Zelofilia - satysfakcja seksualna osiągana jest na drodze fantazjowania.

5. Nimfomania - hiperaktywność seksualna występująca u kobiet. 

6. Emetofilia - podniecanie się wymiotami. 

7. Wampiryzm seksualny - spożywanie podczas seksu krwi partnera.

8. Multi fetyszyzm - występowanie wielu fetyszy u jednej osoby.




Nie wiem jak Wy, ale ja dostrzegam różnice między parafilią a fetyszem, ponieważ parafilie seksualne szkodzą innym i osobie mającej zboczenie seksualne. Dla mnie jest nawet znaczna różnica między jednym a drugim. A Wy co myślicie?


Postanowiłam, że na blogu w miarę możliwości czasowych będę poruszała każdy z wymienionych fetyszy i parafilii. Niestety spotkałam kilka osób, które posiadają zboczenia seksualne oraz wiele, ba! mnóstwo osób mających nietypowe upodobania seksualne. Wiele mogę Wam opowiedzieć i mam nadzieję, że ten temat postów bardzo Was zainteresuje, ponieważ wart jest opisania i głębszego przyjrzenia się mu. A Wy jakie macie fetysze? 


Przesyłam Wam uściski wirtualne i moc buziaków 👄👄👄.

Tymczasem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz